Inlägg från: kikki kikki |Visa alla inlägg
  • kikki kikki

kan min son följa mig till altaret?

Jag tycker att det är en TOPPEN ide.
    när jag gifte mig förra gången så GAV min bror bort mig...ler....och ev så kommer han att göra det nu med och då även säga när han lämnar över mig "denna gång vill jag inte ha henne tillbaka".....jag och min bror har bott ihop nästan hela vårt liv (han är 12 år yngre) och bott ihop dom senaste åren.
    Nu fattar jag att många kommer att hoppa på mig men det struntar jag i för jag delar inte den här uppfattningen som många har om överlämnandet!!!
    Jag utgår från mig själv och tycker att det passar mig med övelämning.

Kör på och låt din son lämna över dig till din blivande fru.

• kikki kikki
    Linadesign skrev 2009-09-27 21:45:44 följande:
    kikki kikki skrev 2009-09-27 11:32:27 följande:
    Nu blev jag lite nyfiken. Har du gett bort honom till någon då? Eller är det bara han som äger dig och inte vice versa?
    Nej jag har inte haft äran att få ge bort han än...han har inte hittat rätt man än....men när den dagen kommer så kommer jag att lämna över han också....ler
  • kikki kikki

tattar-Emma skrev 2009-09-27 22:16:45 följande:

kikki kikki skrev 2009-09-27 11:32:27 följande:
    Ska inte ditt ex ge bort dig den här gången då?
    nej för det är till min bror jag har funnit stöd när jag vart ensam....
  • kikki kikki

tattar-Emma skrev 2009-09-28 09:05:43 följande:

kikki kikki skrev 2009-09-27 22:26:17 följande:
    Men han har ju givit bort dig en gång. Gett är gett vet du väl, kommer aldrig mer igen
    skrattar...ja just därför så vill han bli av med mig en gång för alla nu.
    jag har till och med lovat min bror att vara snäll så att min blivande vill ha mig kvar....och min bror har hotat min blivande med tjära och fjädrar om han lämnar mig....ler
Svar på tråden kan min son följa mig till altaret?