Umeåbrudar 2010
Hade lagt upp på fel tidigare så nu lägger ja upp en här. Inte är jag väl den enda Umebruden som gifter sig 2010?! Var finns ni??!:)
Hade lagt upp på fel tidigare så nu lägger ja upp en här. Inte är jag väl den enda Umebruden som gifter sig 2010?! Var finns ni??!:)
Ok, tack för infon Eadirf! Fabriken kostar 8000 att hyra. Vi ska dit imorgon och få kolla på lokalen och det, vi har prelbokat den iaf. Det dumma är att vi får byta bröllopsdatum om vi bestämmer oss för att ha festen där - den var nämligen bokad 10juli! Men, det är mer centralt än brännlands och vattnet är ett jäkla stort plus tycker jag!! :)
Har vart på min sambos hockeyfest där förra året och lokalen är väldigt vacker. vi var lite inne på att hyra den i somras men valde att ha lokalen brevid kyrkan istället. Den kostar 500 kr så det var inte så mkt att bråka om. :)
Ellabay: Ok, mins du om det fanns stolar eller bara träbänkar att sitta på där?
hahaha, dans på bordet lät ju extremt roligt ;P det kanske är mysigt med träbänkar iof.. upplevde ni det så? :)
CarolineL: Toppentoppen! Vi bokade faktiskt Fabriken idag! Så nu är bröllopsdatumet ändrat till den 17:e juli!:) Jösta var hur trevlig som helst att ha och göra med och vi fick en riktigt good feeling. Nu är vårt största frågetecken hur vi ska slussa gästerna dit från kyrkan på gammlia.. och sen hem på natten. Gjorde en offerförfran på göstas buss och det skulle gå på 3800.. kändes ganska saftigt :S Hur ska ni göra? Vet ni nå bra förslag lr ngt annat bussbolag som är billigare?
Nu kom jag på en fundering till =) Är de nån som har nått tipps på en bra fotograf här i stan ?