• skål

presenter till gästerna eller ej?

Ger ni presenter till era gäster. Jag vet inte hur vi skall göra. Vilket är egentligen det vanligaste?

• Svar på tråden presenter till gästerna eller ej?
  • Alexxxi

Inte presenter men favors =D

• KatjaB

nja, presenter inte direkt men jag har några uppslag.
    dels så är ju jag helt galen i choklad så ett par praliner till varje gäst tänkte vi ha, och så funderar jag på att ha ett "first aid"-kit, dvs nån form av ask med nödvändigheter.. som plåster, samarin, alvedon osv.. nån kul grej får vara med där också tänkte jag.

• pettan

vi kommer inte ha några speciella favors men därimot lägga 1-2 chokladbitar i papper vid varje gäst!

• Troll1

Inte presenter...

Vi hade ett bordsbingo, med fina priser däremot. Det var uppskattat! Roligt inslag vid middagen.

• Aleta

Vi hade inget sådant, jag tror inte att det är speciellt vanligt faktiskt.

• JollyO
    2008mm skrev 2009-09-29 16:25:50 följande:
    Vi hade gröna organzapåsar med M&M´s till varje gäst. Både maken och jag har M som första bokstav i namnet. :o)Köpte påsarna billigt på www.brollopsfix.se.
    4,50 kr styck var ju jättedyrt! Finns ju att hitta för en tiondel av det priset..!
  • Fenixx

vi ska inte ha sånt.
    man bjuder ju ändå på en stor fest med mat och dryck.

• Flisa80

Tycker bara att det är onödigt, det är inte värt priset eftersom många lämnar kvar det och man har ju ändå bjudit på en fasligt massa annat. Ja, om man inte låter gästen betala för sig då förstås, genom kuvertpris.

• Carstef2010

Nej, vi ska inte ha något sånt. Även om jag egentligen tycker att det är fint och gulligt!

Svar på tråden presenter till gästerna eller ej?