• Tausen

Är det ens möjligt?

Själv har kommer vi också ha runt 90 pers och vi har tänkt klara det på 20 000, men jag börjar bli skeptisk..

• Tausen

Räknade nog inte med att allt som det står bröllop innan blir så himla dyrt...Det mesta blir kompromisser på det planet. Kommer göra mycket själva och dumpa över en del på familj och vänner. Vi har en gammal barndomskompis till min m2b som vi tillfrågat om han kan fotografera..men vi har inte fått nåt svar och då blir det Dyrt! Vill ju ha nån som är bra, eftersom det är allt som finns kvar sen.

Stjärnstopp skrev 2009-10-06 10:30:28 följande:
    Tausen: vad är det som gör dig skeptisk? Är det något som drar iväg som ni ej räknat med från början?
  • Tausen

Många köper enkla guldringar till bröllopet och sättter sen på en sten vid några bröllopsdagar framöver. Lite fint tycker jag.

Stjärnstopp skrev 2009-10-06 10:36:44 följande:
    tack för tipsen! börjar bli riktigt positiv nu efter att ha varit osäker innan! Ang. ringar... den ring jag tittat på går på ca 5500kr och jag börjar mer och mer känna att det faktiskt inte riktigt känns värt att lägga dom pengarna... Har inte ringa i vanliga fall och funderar på att köpa silverringar istället för att sedan vid någon bröllopsdag fixa andra ringar samt smälta ner de tidigare och göra nåt fint hänge av. Låter det helt tokigt? Vad kan maten tänkas gå på? Inte mer än 10000 väl? Känns orimligt även fast jag vet att mat kostar pengar! Roligt tips om underhållningen, det ska vi definitivt köra på!
Svar på tråden Är det ens möjligt?