Fick höra idag att vårt bröllop var fult, äckligt och tråkigt
Fy vilken tråkig "kompis"! Barn är barn och de ska väl få säga vad de vill om varesig tårta eller att det var långtråkigt utan att vuxna ska lägga värderingar i det. Det låter absolut som om personen i fråga är avundsjuk och vill trycka ner dig lite.
Jag hade också vissa åsikter om vår egen vigselförrättare och det var säkerligen så att vår bröllopsmat inte föll alla gäster i smaken, men jag har inte hört ett enda ont ord om det själv. Det kallas att folk är väluppfostrade. Men jag förstår dig och skulle också känna mig ledsen och inte ha någon större lust att visa upp fotona ifall någon sa så där. Men kom ihåg att hon var faktiskt INTE DÄR, så håll istället huvudet högt och stå för din dag och era val. Skulle någon säga åt mig att vårt bröllop var äckligt och fult skulle jag bara skaka på huvudet, jag anser att vi har bland de finaste bröllopsfotona jag någonsin sett och att alla gästerna var jättenöjda. DET är det enda som spelar någon roll.
Era bröllopsfoton är superfina och jag är övertygad om att ni hade en underbar dag!