Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

Tärnan har nu tackat NEJ

Min ena brudtärna som även vart min bästa vän har betett sig enormt konstigt och verkligen svikit mig. När jag försöker få tag på henne vägrar hon svara i mobilen och svarar endast per sms. Hon har sagt två gånger att "bröllop inte är det rätta forumet för henne", "allt känns fel" "jag orkar inte mer" osv osv osv.... Hon blev sur över minsta lilla och nu har jag fått nog och avsagt hennes plats som första brudtärna. per sms.

har inte hört något från henne sen dess. Men jag är trött på att det alltid är jag som ska be om ursäkt och vara försiktig med vad jag säger så hon inte ska må dåligt.
    Hon har tom sagt att "allt handlar inte bara om mitt bröllop"

känner mig så sviken av henne. men jag är less på hru hon beter sig. Så jag förstår hur du känner dig.

• Ellabay

ja, prata med dom. något måste det ju vara.

• Ellabay
    Svanboet skrev 2009-10-08 08:22:08 följande:
    för båda er som har tärnor som på nåtgot sätt dragit sig ur eller drar sig tillbaka. Det kanske är så att det har hänt nått i deras liv som de vill men inte förmår prata om nu när det är så lyckliga stunder pågång i era liv. De kanske känner att ni inte ställer upp på dem?!Prata med dem, hör varför de har ändrat sig och försök kanske träffas mer som vänner istället för att bara prata bröllopet varje gång ni hörs och ses.Lycka till!
    jo du har rätt. Det kan mkt väl vara något men när man försöker ringa och ringa och ringa och försöka lösa och reda ut varför hon säger som hon gör och samtidigt be om ursäkt för något jag inte gjort för att sedan höra hur hon mår osv och sen bara få skit tillbaka tycker inte riktigt jag att jag förtjänar. Att man som vuxen människa inte svarar i telefonen och sen skickar ett sms och säger att hon valde att inte svara i telefonen just den dagen och det var inte bara jag tycker jag är väldigt märkligt. Speciellt om man skickar ett sms två på natten och skriver att bröllopet inte är hennes rätta forum.

nej, jag har fått nog helt enkelt.
  • Ellabay
    Björnisarna skrev 2009-10-09 14:05:16 följande:
    Ellabay: Hittat ngn ersättare då?
    tveksam om jag ska ha två. men om jag ska ha en till så vet jag precis vem det ska vara. :)
Svar på tråden Tärnan har nu tackat NEJ