Inlägg från: Moon River |Visa alla inlägg
  • Moon River

Sökes, fler Ölandsbrudar

Jag hoppar också in i tråden, ska gifta mig i Borgholms Slottsruin i maj . Vi har valt att ha både vigsel och fest där eftersom min m2b inte heller vill gifta sig i en kyrka.

• Moon River
    cbbride skrev 2009-10-17 15:22:39 följande:
    Gällande fotograf har jag kollat lite på Olof Elm. Har inte pratat med honom än men bilderna ser vackra ut.Någon som har mer tips. Jag bor i Stockholm till vardags så alla tips på fotograf, frisör, sång, band mm är såå välkommet!
    Vi kollade också med Olof Elm, men jag tyckte att det var lite för dyrt. Betalar gärna för en riktigt bra fotograf men den jag har bokat tar minst lika fina bilder, är inte riktigt lika dyr+att hon har fotat för oss i flera år nu.
    Jag ska göra håret i en salong i Borgholm (frisoren.com är hemsidan), men sminket gör jag själv eftersom jag är utbildad inom det.
  • Moon River

www.bildstudio.se har jag hört mycket bra om, ett kalmarbaserat företag som även fotar på öland.

min m2b är från öland (bara runt hörnet från slottet dessutom), vi träffades där på öland och sonen är döpt där så valet föll sig rätt naturligt för vår del . dessutom bor flera släktingar i borgholm och kalmar så det är väldigt smidigt. jag skulle dock inte vilja bo permanent på öland för det är ju inte så roligt där på vintern, men det är mysigt att åka och hälsa på då och då.

har ni börjat kolla på klänningar?

• Moon River
    27aug2010 skrev 2009-12-04 23:09:45 följande:
    Hej allihopa!Här kommer ett tillskott till gänget! Jag och min fästman gifter oss fredagen den 27/8 på Borgholms slott! Vi var ute lite sent och fick därför boka en fredag, vi är fortfarande lite fundersamma.. Vi vill ju helst ha en lördag.. Vad tycker ni?
    Vad kul med en till som ska gifta sig på slottet .
    Det är ju tyvärr lååånga väntetider för att få en lördag. Ska ni gifta er i Jungfrutornet?
Svar på tråden Sökes, fler Ölandsbrudar