• kikel

Ensam

Jaha det här är bara jag som tycker synd om mig själv. Vill bara skriva av mig lite. Min festman jobbar i britiska armen och åker till Afganistan på lördag. Vi sa hejdå till varandra igår. Nu får jag inte se honom tills nästa år. Killens jobb han ska ta över dog i en attack förra veckan. Och min festmans camp blev bombade i går igen vet inte hur många som dog.
    Men nu ska han åka dit och jag är här och ska planera hela bröllopet själv. Jag kan väl inte vara den första som får göra detta. men jobbigt satan är det.

• Svar på tråden Ensam
  • kikel

Ja men då var vi inte tillsamns han har varit i afagnistan, iraq, och nått mer som jag inte kommer ihåg nu vad det heter hehe. Och han var i kenye för några månader sedan men bara i 3 månader.

• kikel

Jo briska armen då har man inget val tyvärr och han varit där i 11år så han har hunnit med en del. Vi har inte riktigt bestämt oss. Vi får det ganska bra om han stannar i armen och om han slutar vet han inte hur länge han måste gå utan jobb.

• kikel

Nja just nu kommer jag bo i Sverige tills han kommer hem ingen ide att bo där ensam. Jag har ett hus nära mina föräldrars hus i Sveige så jag kommer bo här i 6 månader nu.
    Mmm det är ju det får se vad han säger när han kommer hem. tror faktiskt han är lite rädd för ett "vanligt" liv då han alldrig har haft det. Om du förstår vad jag menar. Där han är nu har alla varit med om samma sak och vet vad det handlar om

• kikel

Han är skotte. Ja men att hantera det han har gjort och varit med om det är det dom är rädda för men håller dom ihop så behöver dom inte prata om det för dom behöver inte. Han har en del mardrömmar men mest när han har drukit lite. Han var första gången i Afganistan när han bara var 16,5år bara lilla pojken.
    Jajaj vi får se vad han säger om att lämna armen när han kommer hem men han har ett års uppsägning tid.

• kikel

Han kommer hem i slutet av April och bröllopet blir på Midsommardagen.
    När kommer din Sambo hem?

• kikel

Han är 27 nu!
    Nja nu säger dom att dom måste vara hemma i minst två år innan dom kan skickas ut igen men det ändras hela tiden nu är det två år och två och ett halft om du har barn tror jag.

Alexxxi skrev 2009-10-08 18:48:25 följande:
    Oj, så ung, förstår att han kan va väldigt fäst vid det livet. Hur gammal e han nu?För dem kan inte hålla på att åka på sånt hur mkt som helst heller. Eller?
  • kikel

mm då är vi typ i samma sits då!

pettan skrev 2009-10-08 19:09:36 följande:
    Min kille kommer hem andra veckan i april (runt den 10:e) och vårt bröllop är på pingstafton(22maj)
  • kikel

Jaha.. nu har han åkt då.. En dag tidigare en planerat dom skulle åka inatt, Men igår natt ringen han och säger att vi åker om 10min han fick reda på det i sista minuten och han vägrar tala om varför dom behövde åka tidigare en planerat. Får väl vänta några dagar nu tills han får tag i en dator eller telefon om han nu får ringa till Sverige det vet han inte ens. och om han får så blir det 20min i veckan....
    Hatar detta sååååååå mycket. Jag har ätit godis hela dagen det är ju helt patetiskt. äää jag behöver bara skriva av mig lite.

• kikel

Nja killens vars jobb han skulle ta över är en av de senaste som dog i en attack. Men jag fick ett mail idag och allt värkar vara ok en så länge.

Björnisarna skrev 2009-10-11 14:57:47 följande:
    Hört ngt från han? Läste precis på aftonbladets hemsida att det vart nya attacker :(
  • kikel

Jadu låt se han kommer få ledigt två veckor i februari men han jobbar i britiska armen och är skotte så han kommer åka hem till skotland då men jag kommer också vara där i två veckor sen är han helt klar med afganistan i slutet av april

Björnisarna skrev 2009-10-11 17:09:11 följande:
    Ok, när kommer han tillbaka till Sverige?
  • kikel

Jaha ja... Han skulle ha ringt för 30min sedan men det har inte ringt alls. Inte likt honom. Hoppas han är ok

• kikel

mmmm

LillaStjärna skrev 2009-10-12 16:36:47 följande:
    Allt är säkert bra, krånglande telefonledningar kan ställa till det....
Svar på tråden Ensam