Bli mobbad för att man har träffat den rätte??
Hej..
kände att jag var tvungen att få skriva av mig lite..
min fästman har fått höra mitt gnäll i snart 10 månader,med andra ord sen vi började dejta...han har fått ta all skit o skäll från mig:( o jag hr gråtit hur mycket som helst,ändå har han ej hört allt...
saken är att jag har varit singel lääänngge..jag o min chef(hon e ca 3 år yngre) umgicks väldigt mycket.
då jag är väldigt social,drog jag med henne på fester,försökte att para ihop henne med killkompisar.men alla dumpader eller nobbar henne.
men sen jag träffade min kille,så har hon typ mobbat mig o tryckt ner mig på jobbet...hon säger elaka saker om honom o det gör mig så ledsen.
hon gör narr av min dialekt när hon ej kommer på nåt dumt att säga.ska alltid säga att jag är en bimbo inför andra...
sen 8 månader tebax pratar hon knappt med mig,vi jobbar i butik,men vi står ej i närheten av varandra äns..jag har undvikit henne eftersom hon e så elak.så fort jag kommer i närheten av henne då hon pratar med dem andra tjejerna på jobbet blir hon tyst,så fort jag går börjar hon att prata...
hon är bitter och såå sur hela tiden,vi har ringt hvudukontoret o haft möte,alla på jobet mår dåligt.men det är jag som är offret just nu.
idag fick hon mig att gråta på jobbet,det är ju ej första ggen.men är så trött på att hon gör mig så ledsen.
jag vill njuta av det här,men jag får ont i magen o har fått ångest pga henne,vill ej gå till jobbet, o när jag andas låter det som att jag har astma.
som tur är ska jag på en intevju till ett annat jobb på tisd,o jag hoppas att jag får det jobbet:)
o hon är skitsur för att jag ej har bjuit henne på bröllopet..me vad tror hn,,honska komma till kyrkan ,men jag vill inte ha henne där,,det komme förstöra hela min dag!!
har inte äns sagt att jag vill att hon ska komma till kyrkan o se vigseln...