• Frulle

Bli mobbad för att man har träffat den rätte??

Känns som att det är dags för dig att sätta ner foten!!
    Jag hade ALDRIG tolererat det där.. Jag vet nu inte om du är lite av det "blyga" släktet och tycker att dessa konfrontationer är jobbiga at ta?

• Frulle

Men är hon butiksägare eller "bara" butikschef?

MKAB skrev 2009-10-10 10:44:52 följande:
    fulle:jag har satt ner ften flera gger ,men då blir jag bitchen:8 hon snakar skit om andra kollerger också,,o jag har sagt ifrån ,så nu är jag mobboffret..cantaton:du har rätt.umgås ej med henne privat mer o det är väl det som retar upp henne mer..men jag vill verkligen ej ha henne i kyrkan på min bröllosdag...hur gör jag då??för en del säger ju att kyrkan är öppn för alla,men vi har ju samtidigt bokat den på våran dag...det e en liten kyrka o vi harca 120 gäster...
  • Frulle

Ja tack, jag tyckte det själv!

Cantaton skrev 2009-10-10 10:48:20 följande:
    Bra fråga!
  • Frulle

Då går du till ledningen IGEN. Säg att du inte vill jobba där och att du känner dig rent ut sagt MOBBAD. En butikschefs jobb är just att sköta om din personal!

MKAB skrev 2009-10-10 11:06:26 följande:
    sorry,bara butikschef,det är en stor kedja jag jobbar på.dem har pratat med henne o sagt hur vi mår o vad vi tycker om henne,men då har hon börjat att köpa fikabröd o frukt hela tiden..tror liksom att vi ska glömma hennes beteende...
Svar på tråden Bli mobbad för att man har träffat den rätte??