Tantvarning6
Godmorgon alla!
Ny dag,nya möjligheter.
Tack för ny trådstart blomman!!
Godmorgon alla!
Ny dag,nya möjligheter.
Tack för ny trådstart blomman!!
Hej sötnosar!
Vad driftiga ni är, grattis till jobbet och lycka till på intervjun.
Huuuuuuu, jag vet inte vad som händer och fötter? Det känns som att jag glider ifrån Lasse mer, o mer. Som en liten skuta på böljan den blå, vipp, vipp.
Han känner sig trött efter hjärtoperationen, och det är naturligt. Samtidigt så tycker jag att han borde varva ner, o stanna i den nya situationen, vara mer rädd om sig. Men det verkar inte gå in, dessutom känns det som om jag inte kan berätta hur livrädd, ensam o liten jag har kännt mig i allt detta. Han bara viftar bort ............... och jag blir så irriterad.
Sedan har vi allt det här nya som händer med mig. Det lyckade valet med manusskrivandet, o så de ganska plågsamma timmarna på traumamottagningen. Lasse vekar känna sig åsidosatt. Han frågar aldrig hur det går, och verkar inte vilja följa med mig i proccesen.
Jag tycker verkligen att jag har blivit mera jag, nu då jag jobbar med att komma underfund med allt som hände under traumat. Men jag har en lång, lååååång väg att gå!! Kommer han att kunna matcha mitt riktiga jättedriftiga jag? Alltså jag mogen för ett stort genombrott på många sätt ........
Bläääääääää, vad trögt det känns! Hoppas ni orkar läsa,......
Må så gott mina vänner! / Liz
Getingar, äckliga saker. Hoppas ni får bukt med dem snarast.
Mulle; Vad sägs om whiskeyprovning, o övernattning på nått schysst ställe. Googlade fram.
www.mackmyra.se/content/vaar_whisky/whiskyprovning/
Eller en resa till Tallin.
www.airtours.se/dest_tll.shtml&gclid=CK-rv4fhup0CFdQq3godYGHHkw
Kanske en skärgårdstur.
www.nordicseahotel.se/sv/Stockholm/Se-och-gora/Utflykter-utanfor-stan/Stockholms-skargard/
En fotbollsresa.
www.fotbollsresa.nu/
Om pappsen är hockeyintresserad så kör ju Elitserien igång snart. Då kan ni gå på hockey,ge honom favoritlagets matchtröja, o kanske till och med ett möte med spelarna.
Lycka till!
Nu ska jag snart gå och nanna. Sov gott.
En dag försent, m ändå. Hurra, hurra för Solde. Själv njuuuter jag omåttligt över att vara femtio, så det blir nog bra då du når dit
Diz; Undrar om inte du och jag börjat på VV samtidigt, fjärde invägningen för mig imorg och 2,5 tunga kg är väck.
Cantaton; Jag häpnar återigen över din järnvilja m soppdieten. Hade det vart jag så .................
Tingeling: Precis så trött har jag varit av och till sedan i våras. Urjobbigt, se till att ta hand om dig min vän. Härligt att du får hem mannen. Njut!
Fjällbruttan; Morra på tjejen! Jag är beredd på att göra dig sällskap när som.
Söta Sonja; Vilken härlig familj ni är! Kramar.
Till alla oss tanter, som gör så gott vi kan hela tiden!!
♥ &39829 &39829 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Hahaha, tacka vet jag arga tanter!!!!! Hon har så rätt i det hon säger!!! Hur man än gör ........ osv, osv ........
Sonen visade mig det här klippet. Kolla, snacka om energiflöde.
Solde, Solde menar du på fullt tantallvar att de kommit snö hos er. Hjälp ............hjälp kan inte någon hjälpa mig som Gardell sa. Hörrudu, var nu snäll och mota bort snömolnen mot Danmark .......... för jag vill inte........ ha ..... snö. NU.
Kramar, och hoppas getingarna flyr ......... fy sjutton vad otäckt!!
Fjosok; Jag har eg inga goda råd att komma med, m är det inte alltid så. Säger någon att de bantar, ja då ska det trugas. Säger man att man älskar sitt liv, så blir det dödstyst. Säger någon att, vad sjutton som helst såååååååå ..........
Försök att ignorera dem, typ jag ser inte, och hör dåligt gör jag oxå
Ha en toppenhelg alla ni!
Godmorgon ladys. Här rasslar det snart till för ännu tvättstuge-söndag. Makalöst roligt ..........
Lilla blomman; Här kommer massor av tröste + styrkekramar. Jösses, visst är det skönt att spy ur sig en massa shit ibland. Vilka fynd du har gjort vännen. Kan föreställa mig hur du med stål i blicken går bananas i butiken. Jag gillar sånna stora mattor men väntar på ett lämpligt rum. Farsan har en som täcker hela golvet i tv-rummet.
Heloise; Jag gillar oxa dina katthistorier, skulle kunna bli en underhållande bok. Grattis till de vackra örhängena!
Aleta; Det är ju förskräckligt med alla getingarna, ryser .....
Didis; Schysst att du köpte tavlan, o det är inte så dumt att kunna mysa i soffan time to time.
Till alla som är förskylda, och allmänt hösthängiga kommer Liz specialtreatment. Lugn, bra filmrullar, alla sorters förnödenheter och glassiga tidskrifter. Samt härliga plädar/filtar att svepa in sig i. Sist men inte minst drillade familjemedlemmar som bara har ett mål. Nämligen att ta hand om, o förgylla tiden för den vackra kvinnan i soffan. Är tanten nöjd- är alla nöjda.
Jag har som sagt sysslor att utföra, men i mellantid ska jag roffa åt mig smulor från gårdagens kramparty. Undrar om jag inbillar mig, m jag känner mig så slimmad. Fick min 1.a stjärna hos VV igår= 3 kilo är borta. Jippie!
Ta hand om er!!
Hallo alla!
Frulle; Oj, vad ni stökar till det med bostadsbyten Min snigelartade hjärnverksamhet hänger inte med. Hoppas iaf att ni får det som ni vill. Ett gott råd bara, infinn er inte på nya stället förrän det blir reda i oredan. Jag/vi gjorde det en gång - Ett stort misstag. Kramar till dig.
MV85; Vilken spillkråka du har råkat ut för Ignorera, och låt han ta hand om det hela.
Igår hade jag och sonen en kanontrevlig dag. Först åt vi jättegott på Jensens, sedan gick vi på bio, och avslutade kvällen på Rosalis med en kopp te.
Jag har sedan en dryg vecka börjat smörja in min fot m tigerbalsam. Allt ontet verkar att ha gått o gömt sig, så skönt.
Nu är det frukostdax. Ha en bra dag!
Heloise; Vad jag känner igen ang skoltrötthet på universitet. Först skaffade jag mig en rehabiliterings-proffs examen, sedan en psykolog-examen. Och nu skriver jag långfilm Dessemellan har jag varit butiksägare, krängt hudvård o makeup, o slitit massor av år inom barnomsorgen. Tja ........ livet går, och kreativiteten består.
Hoppas du får credit för allt slit på högskolan!!!!! Kramar
Thinker; Det är väl oki att dela med sig nångång, men det låter inte bra att kompisen dirigerar din dotter. Åhhhhhh, sånt där är så känsligt. Man vet ju inte vad det beror på ..... hmmmm. Hoppas att det ordnar sig.
Idag ska jag utforska några möbelvaruhus tills med en kompis. Dessutom bör jag börja plita ner ett treatment, många idéer löper amok i mitt huvud
Kramar från tant Liz.