• Heloise

Tantvarning6

God eftermiddag ladies!
    Låter spännande och härligt mv85.
    Jag är på jobbet och längtar hem till sängen. Men middag och filmkväll med ngr av våra närmaste vänner efter jobbet är bra dragplåster. Tack DFK för inlägget i förra tråden. Det regnar bara här, hoppas snön håller sig bort ett tag till, golfsyrra ringde idag och berättade attbarbiesyrran har dragit iggr nått tjafs igen. Aöötså Ft Lauderdale är tydligen inte långt borta nog, undra om de har behov av en bimbobarbie med 2 hundar på Mars? Känner att barbie håller på och jobbar ihop till ett litet telefonsamtal. Enough is enough som hon skulle säga

• Heloise

Jag måste bara sticka in huvudet och skryta lite
    Jag frågade en tjej på krogen om hon var singel( hon handlar av mig) och hon sa att hon var singel så då pushade jag för Panzers kompis( marsalk på bröllopet) och hon bad mig ge honom hennes nummer, vilkat jag naturligtvis gjorde och de är på en date i dag!!

• Heloise

Tydligen, de skulle träffas igen, jag kommer naturligtvis kräva blommor eller choklad av Panzers kompis om det blir nått!

MV85 skrev 2009-10-11 19:01:28 följande:
    Aaaaah vad kul! Hoppas det går bra för dem!
  • Heloise

svischar förbi och säger hej i farten, grattis i efterskott Solde! Män, tja nä men vad ska man säga? Juryn har inte riktigt bestämt sig än när det gäller den frågan, men om Panzer kunde göra en söt fru Heloise gumma på sitt spel så kanske jag skulle vara mer välvilligt inställd, men han verkar luta åt en blondin

Här är det fullt upp med skola, jobb och friskis.
    Är förbannad på min lärare så har någon av er en smidig hitman i telefonboken kan ni ju skicka numret till mig
    Fru Panzer(Heloise)Faust
    Smurfhuset 1
    Regn, rusk och frysa-rumpan-av- mig-stan
    Sverige
    (fast det beror ju på om ni vill ha fysiskt land eller psykiskt land, vill ni ha det senaste så är det sydFrankrike och ett litet chateau med STOR vinkällare)

Nä jag ska ta min frysna rumpa och pallra mig ner till Pizzeria och köpa en kycklingkebab.

Puss på er tanter

• Heloise

Hej hopp!
    Vad spännande med opera Cantaton, jag önskar jag kunde sjunga men jag fick sparken ifrån kyrkokören när jag var yngre så illa är det

Hur är det i drömslottet Blomman? Lilla Tirza frodas och har funnit en bra rutin dvs minst 2 blomkrukor går i golvet om dagen, hon gömmer dessutom sina leksaksråttor i skor, i sängen, på stolar och i soffan. Hon stjäl även disksvamparna från diskbänken. medans fluffisarna står neranför och undrar hur fasiken hon kunde hoppa så högt

Panzer är på fp konferans i dag Feministbruden, jag hoppas han har kul.

Jag vill verkligen inte vara på jobbet idag, gud så tråkigt det är!!

Jag tänkte höra med er som har barn hur fungerar det med föräldrarpenning? Om man inte har månadslön hur basera de då föräldrapenningen? Kan man ta ut ex 3 dagar och jobba 2 dagar? Eller måste man vara hemma obetalt de andra 2 dagarna?

Hade en diskussion med en av mina vänner( hon som ska gifta sig i sommar) och hon är grekiska så jag försökte förklara men kom bara framtill att jag inte fattar hur det fungerar själv haha.

Ha en härlig lördag

• Heloise

Klart du får, det är ju inte så lätt att fatta vad jag svamlar om
    Tirza är en liten söt missunge som vi var och hämtade hos Blomman i aug, hennes bröder Timon och Tiger bot hos Panzers syrra.
    Fluffisarna dvs fluff-fröknarna aka Flisan och Smulan är våra två perserkatter som Tirza terrorist jagar dag och natt. Hon vill leka( mer överfalls/våldsamt brottande lek) de vill inte leka, iaf inte med henne( de är mer förtjust i att stillsamt puffa en boll fram och tillbaka).

Panzer och jag har pratat lite löst om att utöka familjen med en vovve,vilket liv de kommer bli i sådana fall.

MV85 skrev 2009-10-17 11:39:11 följande:
    God morgon tanter!Efter ca 11 timmars sömn är jag på benen igen och på ett strålande humör.Cantaton: Låter som en underbar dag för din del Ska hålla tummarna för att det blir bra (som om det behövs ;-P)Heloise: Eftersom jag inte varit med här så länge så måste jag fråga vem Lilla Tirza är och vilka är fluffisarna? *ser allmänt förvirrad ut*Passionsblomman: Äkta mattor är så snyggt! Men dyrt.. tyvärr..
  • Heloise

ja både hundvalp och ,om vi har tur, en bebis inom en snar framtid, samt 3 katter. Ja det kommer bli fullständigt kaos, men jag är uppvuxen på en hästgård, med en väldig massa djur och människor, vi alltid 6-8 pers runt frukost bordet på morgonen och mina föräldrar har bara mig . Lite kaos i vardagen lättar bara upp, så länge de ger f*n i blommorna

MV85 skrev 2009-10-17 12:27:13 följande:
    Hahaha det låter som att det är full fart hela tiden hos er då, och om ni dessutom skaffar en hundvalp kommer det bli helt hysteriskt! Gud så underbart!
  • Heloise

Åh jag kom ihåg att jag läst nått om en tavla didis, den fick ett nytt hem hos er vad roligt!

Krya på dig

• Heloise

Härligt med mkt folk tycker jag, men å andra sidan är det trevlig att fisa runt i själv i morgonrock.
    I ärlighetens namn vet vi ju inte om vi kan få barn, vi har inte försökt förut men vi hoppas ju så klart att det ska gå vägen. Fast jag får ha en tulo mellan knäna ett tag till, eller 3 månader till sen så är det fritt fram.

• Heloise

Aleta: Vi funderar på en Lhasa Apso. Våra vänner har en jättetrevlig tik som de antagligen kommer ta en kull efter nästa år vid den här tiden, dvs långt fram i tiden. Men att skaffa en hund är ett stort beslut och jag måste stöta och blöta det, väga in alla olika aspekter i minst ett halvår.

Jag är uppvuxen med hundar av alla de slag, stövare, beagle, yorkshireterrier, boxer, dobberman och afghan, men Panzer är itne uppvuxen med hund och har varit lite små reserverad mot vovvar, men underbara lilla Chii har vunnit över honom.

Många kramar till dig Blommis, det är sant som Babou säger ibland måste man bara ösa ur sig och det drabbar oftast dem man älskar, tyvärr. Härligt med tygrea, jag och min fina symasking skulle ha älskat en tur dit

Jag är överlycklig eftersom jag vann auktionen på ett par jättefin ametist örhängen på Kaplans. Mindre lycklig över konstant regnande och allmänt rusk.

Aleta: det låter fruktansvärt, tur att inte vi har sådana problem, Panzer är överkänslig mot getingar

Svar på tråden Tantvarning6