Tantvarning6
Men STOOOORT grattis! Va roligt..
Men STOOOORT grattis! Va roligt..
Hej hej. Här ligger jag på hotellet.. Fick just VÄRLDENS skummaste telesamtal!!!!!
En reklambyrå som ska testfota mig i morron och OM dom gillar mig så ska jag åka till DUBAI !!!!!!
Ett reklamjobb för bilen Kia.. 15 papp plus resa och boende får jag!!
Ja det är jag övertygad om!!
Men detta är nog ingen vanlig plåtning utan en riktig reklamfilm..
haha vore ju faktiskt skitcoolt!! Har aldrig gjort nåt sånt innan.
fan va vi har bråkat idag,, PÅ RIKTIT har jag separationstankar..
Hej alla.. Ja idag har livet också sugit bamseröv!!
Men just nu är det lite bättre.. Jag föreslog dock i morse att vi skiljer oss. Det lät som en bra idé tyckte han.
Sen var jag på provfotograferingen. Gick väl ok, men jag skulle bli MÅTTLIGT shockad om jag fick det.. Det var hur många som helst som var där och provfotade.
Nå ja. Glad att dom ringde lilla mig av alla som finns iaf!
Äsch vi har FÖR mycket i skallarna och INGEN hjälp.. Klart som korvspad att ens relation blir lidande..
ghghghGHASHAGDKAGDLJgödgaÖDÖf!!!!
Var upp i lgh nyss. Vi ska ju flytta in i morgon mend om har inte ens varit DÄR!!!! FAAAAAAAAN!! Vi har inte råd att sitta här och betala 1000:-/natten. Dom blir ju aldrig klara!! Jag står inte ut längre!!!
möööök- Ja nu har vi fått boka fortsatt boende på hotell hela veckan, så det är 5000 som vi får kasta i sjön!!
Kan man kräva att dom står för en del av kostnaden?
Nej vi har inte betalat dom nåt ännu.
Alltså vi har ju inte skrivit ett fast datum så, utan vi har sagt när vi måste in i lgh, men vi har ju nu fått flytta på datumet 3 ggr för att dom inser att det är MYCKET mer jobb än deras första beräkningar visat.