Tack, kan jag få låna din mellandotter lite, hon verkar vara en jättetrevlig tjej Hm undrar om det här ger mig rätten att sjunga väldigt högt och falskt i huset nu, : Men älskling bruttans dotter sa att ajg var lik Sarah down finer, hon sjunger ju klart jag oxå måste få sjunga
Men allvarligt talat hälsa och tacka!
Tack för alla fina ord om täcket, Elsa får en mindre avancerad variant dock men det blir nog jättefint, har bara quiltningen kvar.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin för Robert och Jude
Fjällbruttan skrev 2010-01-06 13:35:12 följande:
Åhhh vilket fint täcke!! jag skulle bli överlycklig om en vän hade lagt ner så mycket kärlek och tid till min bebis!! Så fint!Gubben tittade förbi precis och såg täcket och sa-åh vilket arbete, så snyggt!! Då kom mellandottern och skulle kolla hon med och ville bums ha ett täcke, sen ville hon se en bild på dig coh sa på en gång-kolla, hon ser ju ut som Sarah Dawn Finer, sååå snygg!!! Så sug i dig av kompilimangerna nu Vart lite sugen på at leta fram tomtebroderiet igen, men nuska jag duscha och sen ska vi trotsa kylan igen och fara till kompisen E och fika... sen blir det middag på restaurangen där jag brukar arbeta ikväll, jag vägrar laga mat idag!Vi är flera familjer som ska dit, ska bli så skönt!Kram