Tantvarning6
Ooookej, nu sjönk nivån i brudöverlämningstråden lika lågt som i "muslimtråden".
Som av en ren händelse....
Ooookej, nu sjönk nivån i brudöverlämningstråden lika lågt som i "muslimtråden".
Som av en ren händelse....
Mmm, tur du verkar ha olja att tillgå dunkvis.
Hon som är arg för att vvvem är du att ha rätt, är lika arg för att jag har rätt i en blomtråd. Det måste vara ruskigt jobbigt att jag är yrkesutbildad i det jag talar om hur det ligger till med.
Att floristidioten sedan har mage att tycka med bestämdhet även om annat, måste ju bara skava för mycket.
Själv är jag så less på menatliteten från Muslimtråden att jag knappt står ut. Den tråden har jag inte ens skrivit i, men baxnar...
Jag har också ätit pizza i Umeå, men jag gillar inte kebab, får jag komma iallafall?
(märkligt nog är Kebab en av de få maträtter jag helt inte äter...jag tror det är den där jätteköttrullen som jag tycker ser ut som en helt oslagbar bakteriehärd...)
Inte här i Smålandsstäderna nära mitt nya hem åtminstone! ett KLART minus.
Annars är ju ett SCHKROOOOV på Frasses också ngot man minns från Umeå...
Inte minst då vi hade en Malmöit i gänget som renetiskt övade för att säga "skrov" sådär som han rakt inte kunde!
Åh, nu fick jag tillbakalängtan! Fika på NK var gott också, finns det kvar?
Ja, Cantaton, hur går det med din pappa? Någon förändring?
Duhcess. tre år på folkhögskolan som ligger 2 mil utanför stan, vid naturreservatet Kont.
Min dåvarande pojkväns mamma bodde inne i stan.
Förresten är hela min nuvarande sambos släkt från Umétrakten.
Sävar bor ett gäng av dem i.
OOOH cantaton! Alla de små håren i nacken reser sig när jag läser din berättelse! Jag hoppas så INNERLIGT att allt verkligen går bättre och bättre och visar sig blir riktigt bra !
Fy vad jobbigt när man sfår sitta bredvid sådär och bara kan vänta och ta en dag i taget!
*kramar om*
Ja de har ju såklart rätt, personalen. Men det kan ju vara lättare sagt än gjort.
Mitt i allt måste jag passa på att gratulera dig till din jättelyckade viktminskning! Eftersom jag känner dig lite vid det här laget gissar jag att du har en fortsättningsplan ? Ska du fortsätta med någon diet eller hur är ditt upplägg?
Hejja Cantaton, det låter som ett mycket sunt upplägg och mål!
Jag tror på dig!
Pricakn, men neeeej vad segt att du också bir sjuk!
Min sambo satt här och sa innan han la sig: "jag tror jag håller på att bli sjuk, för det känns oroligt i hela kroppen och jag känner mig så himla låg. Och så skrapar det i halsen"
Nej nej nej! Bort bort!
*väljer att tro att det bara är det där bakslaget som jag frvarnade hela familjen om att det skulle komma en tid efter flytten och en bit in i mörka hösten*
*ignorerar min egen nysiga näsa dessutom*