Tantvarning6
;illabrud, om du ska köra på söt och bekväm så behöver du inte klä ut dig alls! Du är söt som en sockerbit!
;illabrud, om du ska köra på söt och bekväm så behöver du inte klä ut dig alls! Du är söt som en sockerbit!
Åh GÖR det Bobou!
Fasiken, jag ÄLSKAR att klä ut mig!
Min son var ju på Halloweenparty igår, men han hade isst urtråkigt. Det ÄR ju då typ bara tjejer i de årskullarna närmast honom, så det var ju dansa som gällde och an som annars är värsta coolingen med sina mooves ville inte alls dansa igår, så så var det med det.
Nå, allt måste ju inte vara as-kul och toppenlyckat jämt, själv har man väl också varit på ett och annat blekt kalas eller perty i sina dar.
Men till saken hör, att i gamla skolan var det vi i föräldraföreningen som ordnade med spökfest varje år. Vi gjorde en spökbana där det alltså var fulla skolgården med föräldrar som skrämde skiten ur våra små barn. De älsakde det-och vi med!
Shirt vad det gicks loss, med ljudanläggningar, rökmaskiner, outfits och värsta läskiga ggrejorna! Och så förstås godis i mängder och alla polarna och lek och spring.
Fasiken vad kul vi hade! JAG saknar spökfesten! Inte konstigt då om min son stilla konstaterade igår att "det var lite roligare i Stockholm mamma, jag vet inte varför"
Nähä, men det vet jag! Förra året hade jag skrivit sagan som var starten på hela grejen. Vår skola hade ju en massa olika gamla byggnader på gården och banan startades i antikhuset som var fullt av en massa bråte. Bla fanna där ett skelett som lämpligen plockades fram till denna fest. Därinne läste jag storyn som var starten til banan och jag läste så läskigt att ögonen blev helt runda på ungarna. "är det här på riktigt?" sa några, "Hjälp, jag vågar inte gå ut" sa en annan och så vidare. Det var hur kul som helst att se hur de först kom in kaxiga som bara den med sina masker och svärd och allt, och sedan drogs in i historien så de bara gapade och nickade när jag väste
"Kan jag lita på er? kan ni hjälpa mig häva förbannelsen?"
JA! Det gjorde vi med på den tiden jag var konfaledare.
*nostalgisk*
Vad roligt sagt av din sambo förresten, mitt i eländet!
Har du ingen bild på denna djävul!
MV: *party party*
Solde, som sagt, detta verkar handla om långt mycker mer än katten/huset etc. Jag hoppas verkligen ni reder ut det och skickar dig en varm kram!
Och här då? tror ni inte jag lyckas komma ner till affären 6 minuter efter att de stängt? Såklart var det inte samma öppettider eftersom det ju är helgdag. Tänkte inte på det.
Så nu är sambon försedd med handlingsinstruktioner gällande middag och kvällsmys och filmhyrning.
men VET i? Nu ringde en kille från Öland och de vill komma och titta på vår sista lilla kisse imorgon!
Jag höll på att sga att hon inte var till salu, för jag har fäst mig vid henne väldigt mycket. T.o.m min ganska katt-barska sambo är lite hemligt förtjust i henne och låter henne ligga på sin mage när han pöser ut sig i soffans schäslondel. Det är inte en ynnest som tillkommit några andra kattugar i vårt hem det kan jag lova.
Men, det låter som att de och deras hem kan passa lilla Maja väldigt bra och att de har tid och intresse för henne på allvar.
Så isåfall är väl egentligen det allra bästa för henne att hon får ett eget hem, och vi har ju redan våra andra två kattor.
Men just den här kommer att kännas i hjärtat att lämna ifrån sig.
Grattis Fjosok!
Jo GÖR det!
Jag är på G nu...
Med eller utan tröja.
ja, grattis fjosok!