• Frulle

Tantvarning6

Hmm.. Det har jag inte tänkt på..

Äh fan va svårt det är..
    Det ska ju samtidigt vara något vi alla kan göra..
    Usch nu låter jag helt otacksam här för era fina förslag!!! Det menar jag inte att vara!!!!!

MV85 skrev 2009-10-13 21:04:52 följande:
    Jakthelg kanske? Har för mig man kan boka sådana...
  • Frulle

Den kuren vill jag gärna ta del av!!
    Mår inte alls bra idag.. Fryser som satan.. Konstig i magen.. Vill INTE sitta här på jobbet...

TinkerBelle skrev 2009-10-14 07:37:36 följande:
    God morgon tanter,Tittar in en snabbis innan jag ska ta lill-skrutt till skolan.Jag har i ett par dagar varit helt orkeslös. Vill ingenting, orkar ingenting.Igår la jag mig att sova ett par timmar på förmiddagen. Det värsta är att trotts det så kändes det som om jag skulle kunna fortsätta sova flera timmar.Är inte förkyld, har inte ont i kroppen utan är bara JÄTTE trött!Någon tant som har en mirakel kur mot trötthet?
  • Frulle

Cantaton: Hur mycket har du gått ner nu?

• Frulle

ahaa!! Men du är skitduktig som kämpar så hårt!!!!

• Frulle

Men FY fan säger jag...

Aleta skrev 2009-10-14 20:53:23 följande:
    Grattis Soldemor!Vi får ingen hjälp förrän vi hittar ingången på utsidan av huset. Jag stod och stirrade på väggen och huttrade en timme innan jag gav upp och gick in. Alla getingarna kommer ju in i huset istället! De kryper upp mellan springorna i trägolvet och sedan invaderar de huset. Imorgon ska jag fånga en burk med dem levande och släppa ut dem utanför, kanske flyger de hem?Nu har båda barnen skor i alla fall.Puss och kram, nu ska jag slå mig fram till sovrummet.
  • Frulle

Njae i slutet på veckan eller i nästa.. Men det känns i knäna (igen ) att det inte blir nåt..

passionsblomman skrev 2009-10-14 21:17:56 följande:
    Mulle, jag såg att du varit duktig på jobbintervju och allt! hur går det? När får du veta mer?
  • Frulle

Grattis i efterhand solde!! *blåser i min trumpet* och kastar konfetti.

• Frulle

Pratar vi män?!

Ska jag berätta om en sida hos min som jag HATAR!!!!!?

Han kan inte ta kritik för så FORT man säger nåt till honom så ska han skylla ifrån sig och säga att någon annan är värre! HATAR det!

• Frulle

Nu är bella sjuk! Usch blir så rädd när hon får feber med tanke på hennes hemska feberkramp hon hade i februari...

Svar på tråden Tantvarning6