• Frulle

Tantvarning6

Jag håller med. Max är den bästa! Oc jag vet nog vilken grill på nobeltorget du pratar om!! Jag brukade handla där när jag var gravid med Zacken. Bodde vid Nobeltorget då..

lillabruden skrev 2009-10-28 01:43:57 följande:
    Canttant, grattis till nötterna!!! Själv slukade jag en hel påse maränger från Hemköp, sådär lagom direkt efter frukost!! Måste ju trösta mig med något nu när jag tagit bussen hem! Skönt att operationen gick bra! Och jag vet hur fruktansvärt det är med det dära 'tänk om den spricker'...men egentligen vet ni ju inte hur länge den blödningen han fick i måndags var på väg..... och man kan ju inte göra mer än att hoppas. Dessutom är läkarna väldigt bra idag(hoppas du fått dem bästa!). McDonalds är ingen höjdare förutom om man är full...BK är heller inte så tilltalande längre, men Max gillar jag! Och ett lite gatukök på Nobeltorget i Malmö, bäst burgare helt klart! Funderar på att unna mig kina mat på fredag......har ju gått ner 1,5kg så kan ju lika gärna gå upp dem igen nu när jag ändå tappat lusten till träning.... vi får se.Daa, du har inte skrivit så mycket...allt bra med dig?Idag fick jag skingrat tankarna lite... satt hos frisören ca 2tim...lillabruden är numer inte bara korthårig (axellångt...men ändå kort jämfört me innan ju!) jag är nypermenentad och uppklippt me och har en fin liten lugg oxå Bild kommer men jag såg ut som ett spöke igår så alla foton var katastrof.....blek och trött..inte det bästa skönhets tipset Aleta, du har inte funderat på att sälja choklad över nätet? vet inte om tradera passar för sånt...men jag hade definitivt handlat en ask+porto! Förutsatt att det är riktigt choklad-tantigt men ingen likör....blir aldrig bra slut på det dära!! imorgon har jag mitt sista nattpass denna vecka...ska bli så skönt att få sova ut ordentligt! dem senaste åren har min kropp självbehandlat sig vid svåra tider med att sova dagar i sträck nästan, och ja, har inte sovit mer än 11tim på 2dygn
  • Frulle

Ja det minns jag dock inte.. Minns bara att jag handlade där.
    Var sjutton bodde jag?! Hm.. Hette det Nobelgatan?

lillabruden skrev 2009-10-28 08:20:07 följande:
    haha va roligt!!! Deras ostburgare är så enkelt gott!! Och dem är supertrevliga
  • Frulle

ÅÅÅÅÅ. Dagis ringde precis.. Bella hade hoppat på nån studsmatta och ramlat och slagit munnen så ena framtanden åkt upp!!!

Måste till tandis med henne.. Faaaaaaaan!!!

• Frulle

Jo problemet är ju att detta kan skada hennes tänder som sitter där uppe. Dom kan ju bli jätteförstörda när dom riktiga växer ut.

Sonja68 skrev 2009-10-28 13:24:51 följande:
    Nääää, fy vad läskigt!Alltså, det där med tänderna är jag så himla rädd för. Men hon har väl bara mjölkisar än så länge? Men ändå...Hoppas det går bra!
  • Frulle

Hej. Det gick bra hos tandläkaren. Dagis hade ju skrämt upp mig ordentligt!! På dom lät det som hennes tänder var helt förstörda.

Jag hade ALDRIG sett nåt om jag inte visste nåt. Eller jag såg inget nu heller..

Har precis sålt vår gamla soffa på blocket. Skönt. (har ju dock inget att sitta på nu)
    Och så satte jag ut vår sängstomme samt nattduksbord på blocket. Fick en massa mail på några minuter bara så nu är dessa också bortlovade..

Me like the block!

• Frulle

Hej alla. Vilken depp-period det är här nu!! Så himla tråkigt..

• Frulle

Som tur är så hade iaf Bella klarat sig bra.. Tandläkaren såg inget konstigt.. Men hon sa ju då att det KANSKE kan bli en svart tand.. Men troligtvis inte.. (hoppas)

Eller har jag redan berättat detta? Har nog aldrig i mitt liv varit så trött och virrig.

• Frulle

Det skall väl konstateras av läkare?

Sonja68 skrev 2009-10-29 09:55:10 följande:
    Jag funderar... OM det nu är Svininfluensan Lillan och maken har, (hur vet man det förresten?) ska vi verkligen vaccinera oss då?Jag är inte precis den som hoppat och ställt mig först i kö för att vaccinera sig, men säger de att vi MÅSTE så... okej då.Men är det någon idé om det redan härjat i familjen?Min mor o far har vaccinerat sig (tillhör riskgruppen båda två) Mamma är fortfarande dålig efter vaccinet, 5 dagar efteråt.
  • Frulle

hehe.. Mmm ok..

Sonja68 skrev 2009-10-29 09:57:42 följande:
    Jo, jag läste att man måste göra ett test när man är sjuk. Men de vill inte ha dit sjuka till vårdcentralen. Och när de är friska tar de inget test. Så...
  • Frulle

Ska inte skriva det jag tänker om gubbarna nu!

Svar på tråden Tantvarning6