Tantvarning6
Jag håller med. Max är den bästa! Oc jag vet nog vilken grill på nobeltorget du pratar om!! Jag brukade handla där när jag var gravid med Zacken. Bodde vid Nobeltorget då..
Jag håller med. Max är den bästa! Oc jag vet nog vilken grill på nobeltorget du pratar om!! Jag brukade handla där när jag var gravid med Zacken. Bodde vid Nobeltorget då..
Ja det minns jag dock inte.. Minns bara att jag handlade där.
Var sjutton bodde jag?! Hm.. Hette det Nobelgatan?
ÅÅÅÅÅ. Dagis ringde precis.. Bella hade hoppat på nån studsmatta och ramlat och slagit munnen så ena framtanden åkt upp!!!
Måste till tandis med henne.. Faaaaaaaan!!!
Jo problemet är ju att detta kan skada hennes tänder som sitter där uppe. Dom kan ju bli jätteförstörda när dom riktiga växer ut.
Hej. Det gick bra hos tandläkaren. Dagis hade ju skrämt upp mig ordentligt!! På dom lät det som hennes tänder var helt förstörda.
Jag hade ALDRIG sett nåt om jag inte visste nåt. Eller jag såg inget nu heller..
Har precis sålt vår gamla soffa på blocket. Skönt. (har ju dock inget att sitta på nu)
Och så satte jag ut vår sängstomme samt nattduksbord på blocket. Fick en massa mail på några minuter bara så nu är dessa också bortlovade..
Me like the block!
Hej alla. Vilken depp-period det är här nu!! Så himla tråkigt..
Som tur är så hade iaf Bella klarat sig bra.. Tandläkaren såg inget konstigt.. Men hon sa ju då att det KANSKE kan bli en svart tand.. Men troligtvis inte.. (hoppas)
Eller har jag redan berättat detta? Har nog aldrig i mitt liv varit så trött och virrig.
Det skall väl konstateras av läkare?
hehe.. Mmm ok..
Ska inte skriva det jag tänker om gubbarna nu!