• Frulle

Tantvarning6

fan fan fan!!

Ni minns ju att jag hade ånger ang vår lgh i solna som vi ska sälja..
    Nu har jag lovat honom att han får köpa den för fjuttia 1,525,000:-
    Samtidigt är nu en likadan 3:a ute på hemnet och den ligger efter en nyligen påbörjad budgivning på 1,7 milj!!

ååååå.. Blir så DEPP!!!!

• Frulle

Va skönt att du bråka och fick svar!!!!

Sonja68 skrev 2009-11-04 10:50:13 följande:
    Hej alla.CAntaton: Stor kram till dig. Hoppas verkligen det stabiliserar sig (till det bättre) med din far.Igår proppade jag i mig smärtstillande (har fruktansvärd ledvärk) och åkte till VC med min lilltös och bråkade. De tog ett nytt crp och näsodlingen de tog hade de missat att skicka, så den kom iväg ett dygn senare! DESSUTOM hade de missat att läkaren ordinerat influensaprov och inte bara vanlig näsodling... Suck...Jag hade ringt innan och förvarnat att när jag kommer ska jag ha 1) förklaring på vilka prover som gjorts 2) Att en läkare lyssnar ordentligt på lungorna 3) Att få veta hur vi går vidare, för flickan blir SÄMRE!!! Så när jag kom så stod de nästan i givakt Det var i samband med detta som det uppdagades att man tagit fel prov och dessutom skickat in det för sent.Läkaren kom själv och träffade oss och beordrade ett influensaprov, lyssnade ordentligt på lungorna och såg själv att Katja var sämre än dagen innan. Så hon skrev remiss till Barnkliniken på Länssjukhuset. Så vi drog iväg dit och där gjorde de en grundlig undersökning. Stick i arm och hand som gjorde sååååå ont. Det var svårt att hitta någonstans att sticka i den lilla armen.Men till slut fick de ut blod från kärlen i handen.Vi fick en lungröntgen också. Allt okej. Eftersom sänkan inte var så jättehög och hon inte har lunginflammation OCH att hon dricker själv, så blev vi inte inlagda utan fick åka hem. Fick med oss Bricanyl att ta när hostattackerna blir för jobbiga (natten). Hon har inte svårt att andas annat än när hon får de där hostattackerna.Vi väntar nu på svaren på influensaprovet. Hon har haft hög feber inatt, men svarar bra på febernedsättande och Bricanyl gjorde att vi fick sova lugnt.Själv är jag helt slut av all oro och "bråkande" och resande och vill bara lägga mig ner och dööööö. Men det går ju inte, som tur är. Gissa vad vi åt efter 4 timmar på Barnkliniken och 2 timmar på VC OCH 2 timmars resväg??? SCHKROOOOOOOOOV på FRASSES!!!Närmaste MAX är 7 mil från oss. På vår ort har vi Frasses som också duger bra Kram på er!
  • Frulle

Spana in bilden i mitt galleri!! Visst har jag en smal liten trind dotter?!

• Frulle

Åååå jag är livrädd!!

Jag vet att detta är ett känsligt ämne, men jag tror jag är gravid!!!!

• Frulle

Jag har en skum känsla i kroppen.

Jag tog ju ut min spiral för typ 2-2,5 månad sen och efter det så har vi kör med avbrutet. Sen EN gång kom han i!! Klantarsel!
    Detta är bara för 2 veckor sen ca. Gjorde ett test i måndags men det är ju för tidigt eftersom det bara skulle ha varit 1 vecka efter sexet.

Jag blev ju gravid för ca 1 år sedan och då märkte jag att magen såg helt gravid ut även fast jag precis bantade och var SMAL! Micke reagerade också då på att jag såg gravidsvullen ut. Och mycket riktigt så var jag ju det. Och detta märkte jag trots att jag bara var i v 4-5.

dfk skrev 2009-11-04 17:39:52 följande:
    Frulle, Känner du av symptom?Skynda och köp gravtest, man blir ett nervvrak om man inte vet.
  • Frulle

OM jag är gravid så är det den gången bara.. I can feel it..
    Han har gjort mig gravid (om jag nu är det) 5 ggr.

Och då har vi varit försiktiga förutom en av gångerna.

Du vet, vi sexar inte så ofta nu för tiden!

Panzerfaust skrev 2009-11-04 17:50:09 följande:
    Rysk roulette om man inte vill bli gravid så det behöver ju inte vara "den gången" som tog.om man bonkar åt det hållet när man är i mål.
  • Frulle

Jo jag vet.. Nä vi får se.. Jag ska testa mig om någon dag eller 2..

dfk skrev 2009-11-04 18:04:51 följande:
    Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.
  • Frulle

Ta det lugnt i trafiken söta du!!

Jag har nog aldrig varit skengravid faktiskt.. De ggr jag inte varit gravid har jag alltid haft den känslan i kroppen att jag inte är gravid.

I morron ska jag köpa rfsu tester. Dom är tydligen väldigt känsliga..

lillabruden skrev 2009-11-04 20:00:30 följande:
    halloj.... jag hatar denna tid på året. Höll fantamig på o krocka IGEN!!!!!! Mår skit över att köra nu!!!! lånar svärmors bil för vi har varit på visningar m.m.Har lagt bud på denna www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=493988vi är nr 3 i budgivningen Jag är säker på att jag varit skengravid mer än en gång, skitjobbigt är det! Man mår ju piss när kroppen beter sig konstigt utan anledning!!!Och min viktnedgång har stannat upp.....mår ju inte så bra just nu o salladerna blir utbytta varannan dag..Kan detta året bli sämre innan det tar slut?? Usch hoppas inte det *peppar peppar*Skulle säga jättemycket men glömde det.....Sonja, bra idé att ringa först!!! Tur dem tog dig på allvar nu, hoppas bakterien försvinner snart!Solde, trist att det ska gå så långt, men om du flyttar kanske han tar dig mer på allvar....Ska nu till jobb....ingen lust att köra
Svar på tråden Tantvarning6