Tantvarning6
Heloise: Jag är HELT övertygad om att ni förtjänar varenda en av alla dessa underbara vänner
Kram!
Heloise: Jag är HELT övertygad om att ni förtjänar varenda en av alla dessa underbara vänner
Kram!
Hej Liz jag har svarat dig
Fredag närmar sig och jag har inte riktigt bestämt mig ang kläderna. Men det lutar åt den lilla svarta.
Måste bara hitta accessoarer.
Dfk: hur är det med familjen och dig själv?
Lübeck, dit vill jag också åka nån gång!
Här har ALL snö regnat bort och det är KOLSVART, dag som natt. NJa, eller halvskumt ett par timmar på dagen då...
Är det konstigt att man är trött? Men, det lustiga är att efter 23 så blir jag pigg igen och det är då jag börjar ladda tvättmaskinen, vattna blommorna osv.
Förmodligen för att det är trist att sova ensam...
Vill liksom inte gå och lägga mig i den där stora, tomma sängen.
Ha en bra dag tanter o tantfans!
God morgon Fjällis!
Ja, jag kom på det att det är ju ingen ide att storstäda innan jul, för det är ju så mörkt ändå så ingen ser hur dammigt och skitigt det är Bättre att städa EFTER jul, när det börjar ljusna litegrann!
Jo, vi har grattat Lilla K. Fröknarna på dagis kramade om henne när hon kom. Hon blev så glad
Jag är skämmigt dåligt bevandrar i Västerbottens fjällvärld, men måste ändå fråga; Är Hemavan och Tärnaby långt från er
Vi är lite sugna på att åka dit med våra vänner som kommer från vårt stora grannland i öster, nån gång i februari. Vet inte var bästa skidåkningen är. Försökte kolla på lite boende också, men hade svårt att hitta stugor/lägenheter för typ 10 pers. Måste kolla vidare.
Kram!
TUSEN TACK Fjällis för länkarna. Hemavan-länken spar jag, den var superbra, precis vad jag var ute efter! *Lägger till den till Mina Favoriter*
Ska googla lite på Kittelfjäll oxå, vet inte så mycket om det stället, annat än att där bor en underbar tant , kanske det är DIT vi ska åka?!
Nä Frulle, nu får du INTE bli sjuk, du ska ju till Skottland och dricka whiskey
Men du hade ju grissjukan tidigare i höst, visst?
Nu måste jag jobba. So long, tjejer!
God morgon!
Imyours, du måste vara världens bästa farmor
Hur långt norrut går turnén, om det inte är en hemlis
Jag skulle gå och sova TIDIGT igår... Hur det gick? Åt fanders!
Vet inte varför jag har så svårt att komma mig i säng. För egentligen är jag jättetrött. Men jag vill liksom gå ner i varv: dricka te, äta glass, kolla nån kriminalfilm och SEN somna. Sen är jag ju solokvist i veckan, så det är lite trist där i sovrummet
Nu har jag lämnat min Golf på verkstan. Hoppas de kan fixa de där miljövärdena så att den går igenom besiktningen.
Och att det inte blir alltför dyrt.
Idag har jag tänkt gå på körrep inför 1:a advent på söndag. Känner att jag bara MÅSTE få sjunga HOSIANNA... Det är så högtidligt och härligt i kyrkan på 1:a advent.
Har lite problem med barnvakt ikväll bara.
I värsta fall får töserna följa med på övningen och leka i lekrummet. Och så får jag gå hem tidigare, 18-21 kan bli lite länge...
Om barnen inte är välkomna till Guds hus, ja då vet jag inte...
Cantaton: sjunger du nåt så här i adventstider?