• Cantaton

Tantvarning6

ÅÅh grattis!!!

lillabruden skrev 2009-11-11 11:39:37 följande:
    förlåt om jag kommer olägligt...men jag spricker snart!! mannen är inte hemma och han svarar inte mitt sms!VI FICK LÄGENHETEN!!!! YAY!!!!! Ge mig tips! Dem vill skriva kontrakt imorgon, banken var så positiv på telefonbanken men så när jag får prata med bankkvinnan på kontoret här, så är hon så otrevlig o negativ! kärring...
    Frulle, lycka till!

Själv lyssnar jag på mitt nyinköp. Det får helt enkelt vara jul i november när Carola släpper nytt...
  • Cantaton

Frulle, åh, en liten flicka

Nu drar jag till Örebro för resten av dagen. Hoppas få lite lugn i kroppen. Jätteskönt att "slippa" sjukhuset för en dag... Har laddat in nya skivan i mobilen eftersom jag inte hann lyssna klart...

• Cantaton

Hihi. Något sådant skulle vi väl aldrig tro om dig

Bobou skrev 2009-11-11 23:11:51 följande:
    Cantaton är inboxad... (Bara så att ni andra inte tror att jag struntar i att svara på det hon skrev igår. )Grattis lillabruden!!!Och trevlig helg till alla tanter!
  • Cantaton

Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?

Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?

I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..

• Cantaton

"alltifrån att han blir sig själv helt och hållet till att han inte vaknar mer". Så mkt kan läkarna säga om hans förutsättningar just nu...

• Cantaton

Tack fina du. Tur att jag känner så mycket kristet folk som vill be...

Fjosok skrev 2009-11-12 22:44:05 följande:
    Kan säga att Cantatons pappa absolut finns med i Fjosoks aftonbön ...
  • Cantaton

Men kära hjärtat *kramar om*

Frulle skrev 2009-11-13 06:09:06 följande:
    Ja mina problem är ju en fjärt i rymden nu, men oj oj va jag har gråtit i natt. Av smärta. Jag kan faktiskt ärligt säga att jag aldrig i mitt liv haft sådan smärta..Nej jag kan inte jobba idag. Finns inte en suck i världen.
  • Cantaton

Åh, jag både vill och inte vill göra något.. Känns hur som helst värdelöst att fördriva tiden framför datorn när det inte händer något på den... Några bra förslag? Ända sedan första blödningen har jag velat skriva, men jag har inte inspiration...

• Cantaton

Jag var på danceaerobic på eftermiddagen och efter det följde en kompis med hem. Hon åt här, vi tittade lite på Idol och Skavlan och åt lite naturgodis och pratade en massa. Hon gick hem nu. Så har inte funnits anledning att tantchatta

Frulle skrev 2009-11-13 20:46:00 följande:
    Här var det tanttomt ikväll??!!!Kan det kanske vara vin och idol som håller er borta?? Sonja, klart du ska skriva glada saker här!! Det har varit såååå mycket dystert här sista tiden! Jag kan meddela en liten till glad nyhet.. Idag var hantverkarna KLAAAAARA med vår lägenhet!
Svar på tråden Tantvarning6