• Cantaton

Tantvarning6

amaryllis

MV85 skrev 2009-11-17 15:55:43 följande:
    Frulle: Haha nej vi har inte "sovit ihop" än... men vi har Sovit ihop en natt Är mäkta imponerad att han inte ens försökt komma innanför trosorna på mig på två månader Passionsblomman: Det är ingen gerbera... Det är en sån där som man brukar köpa i kruka till jul... inte julstjärna alltså, utan den långa med stor lök.. Kommer inte på vad den heter nu, men en sån i alla fall som är mörkt röd i färgen o så nån liten grön kvist till.Fjällbruttan: Det har varit supermysigt dygn, särskilt natten lillabruden: Vågar inte annat? haha vad har du fått för bild av mig egentligen? Lilla timida och snälla jag? Varför skulle han vara rädd att sätta ner foten? *flinar stort*Sen är det faktiskt han som är den Dominante i det här förhållandet... Så i slutändan är det faktiskt hans ord som gäller Cantaton: Håller verkligen tummarna för att saker ska se ljusare ut så snart som möjligt. Förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt nu och att försöka vara stark är inte lätt - men du ÄR stark, o när du behöver det så är det bara att bryta ihop en stund på en toalett eller i sambons famn innan du tar nya tag igen.
  • Cantaton

Det framgick

MV85 skrev 2009-11-17 16:10:19 följande:
    Hmmm... kom precis på att jag kanske skulle säga att jag inte fick den som krukväxt alltså, utan som snittblomma...
  • Cantaton

tidigast 20. Helst 21.

MV85 skrev 2009-11-17 16:20:52 följande:
    Cantaton: hehe sicken tur... är "lite" förvirrad nu... Hur dags får man gå o lägga sig?lillabruden: hehehe jag har inte berättat om tanterna än Tänkte att jag skulle bespara honom detaljer som att jag sitter på ett bröllopsforum när jag träffade honom för två månader sedan
  • Cantaton

Gå o lägg dig nu då vad för konsert?

MV85 skrev 2009-11-17 16:36:38 följande:
    Finns inte en chans i världen att jag klarar. Kan inte hålla ögonen öppna ens när jag står upp längre, utan dom faller liksom ihop av sig själva o så börjar golvet svaja under fötterna.Tror det helt enkelt får bli sömn nu o så en liten middagslur imorgon innan konserten på kvällen så borde jag vara i synk igen sen. Tur att man inte ska jobba när man gör sånna här galenskaper!
  • Cantaton

Lycka till!

passionsblomman skrev 2009-11-17 16:40:44 följande:
    MV, gå och lägg dig! Och som sagt är det Amaryllis du fått. Underbar blomma förövrigt.Nu ska vi gå och kolla nya foltbollslaget. Håll tummen att sonen gillar nya gänget och trivs och gör succé!
  • Cantaton

Nu kommer de att hålla pappa sövd med respirator och slangar och allt... en dag, två dagar, tre dagar?? De vet inte. Så länge han behöver. Det är så tungt nu.

• Cantaton

Mm, jag funderade på det. men vet inte vilka som har hemleverans. Men nu tänker jag steka pannkakor istället.

Sonja68 skrev 2009-11-17 18:55:04 följande:
    Cantaton: stora, varma kramen från mig.Beställ pizza eller kinamat eller nåt annat!
  • Cantaton

Gott gott

lillabruden skrev 2009-11-17 19:21:37 följande:
    *pustar och stönar* har nu anmält mig på x-antal hemsidor för hyreslägenhet.....snälla världens makter låt mig hitta ny bostad!!!Cantaton...jag vet att det är jobbigt *kramar* hoppas pannkakorna smakade
  • Cantaton

Det har iaf gått framåt för mina kalendrar idag.

Syrran: 21 saker
    Brorsan: 13 saker
    Sambon: 11 saker
    Pappas sambo: 17 saker
    Mamma: 19 saker

Ingen är komplett, men alla är på G

Svar på tråden Tantvarning6