Tantvarning6
amaryllis
MV85 skrev 2009-11-17 15:55:43 följande:
Frulle: Haha nej vi har inte "sovit ihop" än... men vi har Sovit ihop en natt Är mäkta imponerad att han inte ens försökt komma innanför trosorna på mig på två månader Passionsblomman: Det är ingen gerbera... Det är en sån där som man brukar köpa i kruka till jul... inte julstjärna alltså, utan den långa med stor lök.. Kommer inte på vad den heter nu, men en sån i alla fall som är mörkt röd i färgen o så nån liten grön kvist till.Fjällbruttan: Det har varit supermysigt dygn, särskilt natten lillabruden: Vågar inte annat? haha vad har du fått för bild av mig egentligen? Lilla timida och snälla jag? Varför skulle han vara rädd att sätta ner foten? *flinar stort*Sen är det faktiskt han som är den Dominante i det här förhållandet... Så i slutändan är det faktiskt hans ord som gäller Cantaton: Håller verkligen tummarna för att saker ska se ljusare ut så snart som möjligt. Förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt nu och att försöka vara stark är inte lätt - men du ÄR stark, o när du behöver det så är det bara att bryta ihop en stund på en toalett eller i sambons famn innan du tar nya tag igen.