Tantvarning6
Tss
Tss
Min svacka är borta NU
*kramar* Du måste inte alls låtsas att allt är som vanligt, kom ihåg det. Sedan kanske det absolut är bra att spara på krafterna om det går - de behövs ju sedan vilket håll det än går åt, men det vore att ljuga för sig själv att säga att allt är som vanligt och leva efter det... För det är det ju inte. Jag hoppas han blir bra. Vad var det för operation, vet du? Det där med huvudoperationer är lite av min expertis
Ta den lilla svarta och piffa upp med ett silvrigt skärp? Eller en scarf? Svart är snyggt, och du kan använda alla möjliga accessoarer!
Pappa har vaknat igen. Idag kan han andas själv, så de tog bort respiratorn på eftermiddagen och han har nu bara syrgasmask. Han rör både höger och vänster och han försöker prata lite
Det är precis samma dilemma de haft för pappa. Han behövde blodförtunnande för att förhindra en propp, samtidigt som han hade en kraftig blödning. Eller haft... de har det problemet fortfarande.
De har väl borrat ett hål och kopplat in ett dränage? Gissar jag... Så har de gjort med pappa båda gångerna.
Vilket sjukhus är han på?
Ja, dem skulle jag också lita på Jag hoppas att det går bra. Jag har många familjer jag håller tummarna för som jag träffar varje dag. Idag är en bra dag för vår familj och Toves familj. Men ännu inte för den stackars letten. Honom har de inte ens försökt väcka upp än efter tre veckor.
*stor kram*
Tight! Men det låter som du löste det där med bravur!!
Jag fick ett samtal från Sthlm city idag om att annonsera till VÄLDIGT förmånligt pris i samband med deras bröllopsspecial i januari. Tog faktiskt det erbjudandet, för det var riktigt bra. MEN det roliga var att hon som ringde tyckte att min idé och verksamhet var toppen, varför hon skulle tipsa redaktionen om den och se om de kunde skriva en artikel om min solistverksamhet i denna bröllopsspecial! Hoppas hoppas.