• Sonja68

Tantvarning6

Cantaton: Så härligt med pappa som ringer och verkar vara på väg tillbaka

Heloise: Håller tummarna för att indianerna håller sig borta!

• Sonja68

Mittiprickan: skriver du egen musik också?! Vad du är kreativ!
    Vore roligt att höra nån gång

• Sonja68
    Heloise skrev 2009-12-19 19:51:00 följande:
    Men du Sonja: satan i gatan var snygg du kommer att vara! Mannen får hålla hårt i dig så inte du blir bortrövad av ngn oljemagnat som vill mata dig med kaviar och champagne
    Fniss...
  • Sonja68

Heloise: Du verkar ju ha rätt regelbunden cykel, eller?
    Det gäller att köra hårt från dag 10 och framåt. Stå på huvud efteråt istället för att springa i duschen direkt

• Sonja68
    Heloise skrev 2009-12-19 20:00:10 följande:
    Panzer har läst att man ska ligga på rygg, så jag får snällt ligga på rygg i EVIGHETER!haha
    Jepp! Så är det. Eller lägg dig med benen och rumpa uppåt, typ mot väggen, så du vilar på skulderbladen liksom. När du ändå ligger där menar jag
  • Sonja68

Och multipla orgasmer och kniiiiipövningar kanske också är bra.

• Sonja68

Nu ska jag slänga två lortungar i badet och skrubba upp dem inför morgondagens ryska "Jolka" i grannkommunen. En sorts julfest med ringlekar och dans runt granen, Farbror Frost o Snöflickan kommer med presenter till de barn som kan läsa en dikt eller sjunga en sång eller göra något annat. Mina har övat in varsina dikter på ryska. Få se om de vågar. Förra året gick det bra
    Hoppas det blir många ryska barn!
    Ha en fin kväll.

• Sonja68

Morsning korsning!
    Det snöar, tjoho!!! Äntligen
    Och min man ringde till gästerna (de utöver de som kommer att bo hos oss) igår och avbokade storbrakamiddagen den 23:e. TACK för det Älskling ♥.
    Nu blir det bara lite uppesittarkväll med *ta vad du vill från kylen* och tillagning och provsmakning av vildsvin (som vi ändå ska ha på julbordet på julafton) tillsammans med de långväga gästerna.
    Känns lite lugnare nu. Men ändå panikartat att jag inte ens börjat packa Men julklappsinköpen är färdiga och tyvärr så slår vi rekord i år också... Hade tänkt att det skulle bli den billigaste julen i julklappspennigaväg, men det blev återigen den dyraste Helt SJUKT är det. Jag mår illa
    Skulle vilja ha en jul helt utan julklappar. Faktiskt. Men jag tror att resten av familjen skulle protestera.

Frulle, hur är det med Bella?

• Sonja68

Frulle du får brön på min dotters 7-årsdag

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-12-21 12:46:55 följande:
    haha jasså. Grattis till oss båda 2 då!! Mjo hon är hemma med Micke idag. Han var INTE nöjd med henne. Feber? NEjHelt galen?? JA!
    Pust, jag vet hur det är. När febern är borta och de känner sig pigga och friska, har massor med uppdämd energi och så måste man hålla dem hemma från dagis en extra dag.
Svar på tråden Tantvarning6