Tantvarning6
Cantaton: Så härligt med pappa som ringer och verkar vara på väg tillbaka
Heloise: Håller tummarna för att indianerna håller sig borta!
Cantaton: Så härligt med pappa som ringer och verkar vara på väg tillbaka
Heloise: Håller tummarna för att indianerna håller sig borta!
Mittiprickan: skriver du egen musik också?! Vad du är kreativ!
Vore roligt att höra nån gång
Heloise: Du verkar ju ha rätt regelbunden cykel, eller?
Det gäller att köra hårt från dag 10 och framåt. Stå på huvud efteråt istället för att springa i duschen direkt
Och multipla orgasmer och kniiiiipövningar kanske också är bra.
Nu ska jag slänga två lortungar i badet och skrubba upp dem inför morgondagens ryska "Jolka" i grannkommunen. En sorts julfest med ringlekar och dans runt granen, Farbror Frost o Snöflickan kommer med presenter till de barn som kan läsa en dikt eller sjunga en sång eller göra något annat. Mina har övat in varsina dikter på ryska. Få se om de vågar. Förra året gick det bra
Hoppas det blir många ryska barn!
Ha en fin kväll.
Morsning korsning!
Det snöar, tjoho!!! Äntligen
Och min man ringde till gästerna (de utöver de som kommer att bo hos oss) igår och avbokade storbrakamiddagen den 23:e. TACK för det Älskling ♥.
Nu blir det bara lite uppesittarkväll med *ta vad du vill från kylen* och tillagning och provsmakning av vildsvin (som vi ändå ska ha på julbordet på julafton) tillsammans med de långväga gästerna.
Känns lite lugnare nu. Men ändå panikartat att jag inte ens börjat packa Men julklappsinköpen är färdiga och tyvärr så slår vi rekord i år också... Hade tänkt att det skulle bli den billigaste julen i julklappspennigaväg, men det blev återigen den dyraste Helt SJUKT är det. Jag mår illa
Skulle vilja ha en jul helt utan julklappar. Faktiskt. Men jag tror att resten av familjen skulle protestera.
Frulle, hur är det med Bella?
Frulle du får brön på min dotters 7-årsdag