• Villemoa

Tantvarning6

Skickar också med mina varmaste tankar till dig och din pappa Cantaton!

Sonja; vad bra att ni är on speaking terms igen! Hoppas lilla K mår bättre nu!

Solde; hoppas mannen din "tar sitt förnuft till fånga" och blir fullkomligt kär i den lilla kissemissen!

Kramar till alla!

• Villemoa

Åh Soldemor så tråkigt!! Det blir ju inte bättre av att han kör med the silent treatment, det löser ju inget. Många kramar

• Villemoa

Åååh Åseda gräddost!!! Är nog en av de godaste ostarna som finns tillsammans med Boxholmsost!! *slurp*

• Villemoa

Solde: en stor kram till dig! Vilken hemsk helg!

Sonja; usch och fy och f-n!! Jag ryyser när jag läser!! Stackars liten att ha så hög feber och ha svårt för att andas!

Cantaton; jag ryyyyser när jag läser ditt inlägg också! Hoppas VERKLIGEN att han rider ut stormen!

Mulle; har också hört det där om att äggallergiker inte bör vaccineras. Gå in på www.vardguiden.se och läs, där står det mer.

Blommis; hahaha!! Kan tänka mig hur lillblomman såg ut Pratade i nattmössan lilla gubben

*vinkar till alla*

• Villemoa

Massor med krya på dig-kramar!!

MittiPrickBrud skrev 2009-11-04 00:00:36 följande:
    Dessa tider verkar vara lågvatten för många. Tänker på er alla sm berättar om sjukdomar och elände. Det är mycket sånt nu. Varma kramar !Jag tror att jag har åkt på svininfluensan jag med. Det är inte säkert, jag har inte varit hos ngn doktor men symptomen stämmer. Det kan ju i o f s också vara en vanlig flunsa, eller något helt annat men hur som helst så mår jag verkligen dåligt. Är hemma och undviker att smitta någon men hör inte till riskgrupperna så det är nog ingen fara. bara att rida ut och ha tålamod. Det finns andra som har det betydligt värre... Jag är lyckligt lottad trots allt.
  • Villemoa

Bra Sonja att du slog näven i bordet!!! Vad skönt att Katja inte har lunginflammation, hoppas bara hon inte har svinisen. Lilla hjärtat, vad jobbigt att få stick i armen och ha så hög feber! ♥ lilla Katja!

Kram på er också!

Svar på tråden Tantvarning6