• Villemoa

Tantvarning6

Vojne, vojne..här är man borta en dag eller så och ni skriver galet mycket!! Nu har jag iofs läst ikapp men kommer inte ihåg hälften

Kramar till alla som behöver!!

Cantaton; tittade i gårdagens Kulturdel för att försöka lista ut vilken föreställning det kan tänkas röra sig om men jag hittade inga "Dagens 10....". Du får jättegärna inboxa mig namnet på föreställningen!

• Villemoa

Har själv hållt mig borta från den tråden helt och hållet. Kikar in ibland men vet heller inte hur balanserad jag skulle vara (mina föräldrars sydeuropeiska blod som spökar här).

Hur mår du nu Solde efter alla tvära kast från mannen?

Soldemor skrev 2009-11-09 10:10:04 följande:
    Är nog hur sunt som helst för alla, inklusive mig själv, att jag missar "godbitarna" i överlämningsdiskussionen. Jag högaktar verkligen Aleta, Blomman och andra som kan svara sakligt på alla provokationer och elakheter som ploppar upp där. Inte helt säker på hur balanserad jag själv skulle vara. (Mammas östeuropeiska blod som spökar!)
  • Villemoa

Solde; usch vad jobbigt! Förstår mycket väl att du känner dig förvirrad. Mysigt dock att lilla Sienna snart kommer

Men Frulle, va fasen håller de på med?!?! Håller med Tinker i det hon säger. Förstår att du inte står ut! Många styrkekramar!!

• Villemoa

MV; ja vad jobbigt med ångesten och biverkningarna!! Skönt dock att du får träffa gubben åtminstone en gång i veckan! Vet själv hur det är att ha ångest men har aldrig behövt medicin för det. Stor kram!

Mulle; eftersom ni behövt byta datum tre ggr så borde de stå för era extra omkostnader. Kan ju inte ni rå för att de beräknat fel.

• Villemoa

MV; han verkar vara en go kille! Innan jag och min man blev sambos så bodde vi i olika städer och ibland kunde det gå två veckor innan vi kunde träffas så jag vet hur jobbigt det kan vara.

MV85 skrev 2009-11-09 21:51:57 följande:
    Villemoa: Ja, det blir jätteskönt om det går att hålla bara.. Det är inget mer lovat än att han ska FÖRSÖKA, vilket jag inte kan begära mer än heller.. Är man egen företagare så är man, o då måste man ibland bara gilla läget o jobba fast man hellre är med flickvännen...Ångest som går att hantera utan mediciner är ju tacksamt.. Min är dock inte på den nivån tyvärr Men har i alla fall akuta medel att ta till i de stunderna det är som värst.
  • Villemoa

Grattis till lägenheten lillabruden!

Mulle; hoppas det gick bra hos tandläkaren!!

Blommis; nu fick jag ont i mammahjärtat! Men han kommer få kompisar ska du se och tills nästa utv.samtal så kommer han ringa in "många"

Tinker; när mina högstadieelever brukar säga "..men alla andra får ju det..." så brukar jag fråga "har vi fått en ny medlem i klassen?" Då blir de helt snopna och jag säger "Nä just det, det finns ingen som heter Alla Andra här". Det brukar få tyst på dem!

• Villemoa

Cantaton; så fruktansvärt! Är ju inte troende men du och din familj finns med i mina tankar varje dag! Många kramar

Mulle; så jobbigt med smärtan! Hoppas den snart går över! Kram

lillabruden; grattis till lägenheten! (vet inte om jag sagt det tidigare?)

Sonja; så hemskt med den försvunna släktingen! Har ingen aning om någon bra sida på nätet men lillabrudens idé om facebook, myspace osv är jättebra!

• Villemoa

Så mycket det händer i tråden!

Mulle; så jobbigt med tanden och med lghbestyren! Hoppas allt det jobbiga är över snart!

Blommis; det tar sig!

lillabruden; fan vad knäppa människor det finns!

Cantaton; massor med kramar till dig!

Och naturligtvis kramar till era andra också!

Vi har haft en intensiv helg, eller vecka kan man väl säga. Vi håller på och gör om lite här hemma och så var vi på fest i lördags. Det betydde halvdöd i soffan i söndags men det var det värt Man får ju passa på att festa när man väl går på fest för det blir ju inte alltför ofta nuförtiden.
    Omgörandet här hemma tar tid, som allt annat men innan jul ska det tamejfanken vara klart!! Vi firar julen hemma hos oss i år och då vill man ju att det ska vara färdigt.

Svar på tråden Tantvarning6