• Im yours

Tantvarning6

Kära hjärtanes då. ( i mångt och mycket en av mormors favvorepliker .

Frulle; Fy fan och j-a skit vad fruktansvärt ont. Yes, been there ............ samtidigt som jag skulle göra en djupintervju med personal från sjukhuset. Den där smaken av VAR ........... blääääääääää. Tjosan, visst går det över, men inte fort nog, Kramar, kramar, kramar till dig.

Vad härligt med tantträff, o gofika. Mmmmmmmmmmmmmm

Lillabruden; Vad sjutton är det med folk egentligen?????

Blomman; Härligt att det börjar flyta på med aktiviteter o umgängesliv i Småland. Snart sitter du och stickar/virkar tillsammans med byns elitförband. Det är inte helt lätt att ta sig in i ett sammansvetsat "bo på vischan" kollektiv Men är det någon som skulle lyckas med det. Så är det underbara härliga söta DU. Det har jag aldrig tvivlat på!!!!!

Sonja; Jag älskar att bada i kar, utan el med bubblor.

Dfk; Här är en till som strålar ihop med glansen av åtminstonen nyputsade fönster. Vägen dit var brant o vinglig men nu jädrar är detet gjort. Hurra, hurra, hurra!

Cantaton; Tråkigt att höra om din pappa. DU är verkligen värd fribiljetter till spelningen med din favvoartist. Ett stort härligt grattis till dig!!!

Annars har det inte hänt så mycket i min omgivning. Några sammanhängande föreläsningar innebar mer kött på benen för mig som filmskrivare. Har fått massor av nya idéer, o vinklingar. Det tog lite stopp ett tag,

Jag tror att min blivande man har fått sig någon sorts tankeställare ang begreppet "vi". Så det artar sig till det bättre, men fördömdat vat tjockskalligt det kan vara ibland

Min terapeut säger att jag just nu håller på att återta struktur på saker och ting. Och nog fanken sorteras det här hemma, både högt och lågt. Min klädkammare kan man nu för tiden gå in i, man hittar t.o.m ett par hela strumpbyxor el ett nått annat på nolltime Det mina vänner, känns dödsskönt i kistan!

Puss och kramregn!!!! / Liz your friend forever.

• Im yours

Cantaton; Releaseparty, hur skoj som helst. Och kläder är ju bara MWHA.......... Iaf, varför inte ett par thights (gärna skinnlook, o lite långa så de liksom rynkar sig nertill), och en lite längre flikig top är snyggt till. Hotta upp det med en chic stövel.

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=10&qStyle=&qSize=&qPage=

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=90&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=4&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=4&qGroup=31&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

• Im yours

Klänning med lite axlar;

www.mangoshop.com/shop.faces;jsessionid=3255E656EB955611779B9F72F2DD7B25.mangof5[sec=AW09_coleccion[busc=m_familia_32.m_estilo_ALL.m_tipoTalla_-1.m_precioVenta_-1/.page_0.size_big.rows_3

www.mangoshop.com/shop.faces;jsessionid=3255E656EB955611779B9F72F2DD7B25.mangof5[sec=AW09_coleccion[busc=m_familia_32.m_estilo_ALL.m_tipoTalla_-1.m_precioVenta_-1/.page_0.size_big.rows_3

Snygg mc-jacka m nitar, och en jumpsuit.

shop.hm.com/se/campaign788designercoll&page=13

Alltihop toppas med snygga accessoarer!!

• Im yours

Ohlala hur svårt kan det vara att få rätt länk att placera sig på rätt ställe

• Im yours

Hej, yes nattugglan har gnuggat lite sömn ur ögonen

Jag ställer gärna upp som personalshopper till er mina vänner, o Sonja det finns faktiskt supersnygga kläder till en mindre peng. Det är bara det att modetidningar verkar glömma dem, de koncentrerar sig på att reklama för de stora butikskedjorna.

Cantaton; Kul att du hittade klänningen, den är himla fin. Om det dessutom var ett shysst party, så hoppas jag att du fick ett avbräck i de motigheter du har haft.

Aleta; Jag tänkte på dig igårkv, o på hur modig du är som ställer upp och tävlar. Go Girl!

Sonja; Jättesöta tjejer du har därhemma, mwah. Är det i Kalix du du bor, tror jag har nån enstaka släkting där. Och visst ställer jag upp på garderobsinventeringar, m tillhörande champagne/vin- drickning

Heloise; Oj, vad kul med nytt kök. Nu är det bara att sätta igång ................! En kompis till mig gjorde för några år sedan det enligt mig ofattbara. Hon monterade på egen hand in ett IKEA-kök med 5 barn springande runt i hela huset. För mig som vid kontakt med skruvar får en allergichock - typ hysteriska utbrott. Anser jag att hon borde ha fått det årets bragdmedalj.

Lillabruden; Vilken hysteriskt konstig människa, placerar henne i min nobpärm . Fan, kan hon inte dra dit pepparn växer, (som man sa då det begav sig). Skickar över några färska frallor, en bytta smör och en bit ost till dig.

Blomman; Vad härligt att det börjar lösa sig på kompisplanet för er son. Kramar till er.

Thinker; Grattis, vilket mod o sann styrka du visar. Hoppas exet fattar vinken, och slutar plåga dig. ♥ ♥

Nu ska jag ta ett varmt bad, ryggen har drabbats av skrivarsmärtor. Dvs, jag har suttit vid datorn på tok för länge den senaste tiden. Försöker få in både kroppsideals-problem och bokstavskominationer, i mitt familje-filmsmanus. Brian, min manusguru har en tes om att; Scriptwriting is not an art, its a punishment from God. Hahahaha...... så.

Ja, vad säger man, Till alla de jag inte nämt skickas morgonkramar i massor.

Ta vara på dagen, den kommer aldrig tillbaka.

• Im yours

Kjell Präst; Låter alldeles underbart med Pippis visdomsord i en predikan. Bra tänkt av dig!!!!!!!! Jag vill oxå gå på sånna högmässor, har så lätt att falla i dvala just under predikningsmomentet

Kom att tänka på nått som Astrid Lindgren sa; Älska barnen, älska dem mer, och ännu mer. Folkvettet får de på köpet.

Kramar till alla supergoa tanter.

• Im yours

Godmorgon!

Bobou; Sånt är inte skoj, kramar till dig.

Sonja; Den lilla svarta står sig förträffligt Jag blev nyfiken på moccakjolen, Jimmy Choo puttade in några klänningar i mocca till H&M förra veckan så ............. Och ha så himmla roligt på Folkan.

Thinker; Fy sjutton vilken scary farmor.

Hörni, undrars om det vädret/årstiden som gör några av oss trötta o allmänt nedslagna. Mmmmmmmmmmm ............. hoppas, hoppas det går över.

Kramar från en farmor som ska skicka upp adventsjulklappar till barnbarnet. Japp, för mig är det ordning på

Svar på tråden Tantvarning6