-
Frulle skrev 2009-10-19 21:10:55 följande:Och jag har precis konstaterat att jag är korkad!! haha kolla in i prästtråden!
-
Såklart du vet och klart du ska gnälla av dig.
Men tänker du inte berätta för honom att människan jagar DIG med mail? Det är nämligen inte alls ok. Har hon olösta saker med honom så är det ju med HONOM hon ska maila...
MV85 skrev 2009-10-19 21:11:05 följande:Passionsblomma: Jo, jag vet... Jag SKA göra det.. bara behövt gnälla av mig idag, så släpper det till imorgon. Mycket bättre så än att ta ut det på Honom -
Förresten så har jag prutat lite idag. *stolt*
jag är en mycket dålig prutare så att jag fick över 2000 i rabatt känns väldigt bra.
Då blev det ju som att vi nästan fick mattan till sonens rum.
Fast den ska vi byta för jag gillar inte alls hur den ser ut på plats! -
BRA, inte svara! bara visa dem så han kan se vad som pågår.
MV85 skrev 2009-10-19 21:31:44 följande:Jag svarar inte på dem, och kommer låta Honom hantera det hela. Har ingen ork att hamna i mitten och känner bara att jag blir utpekad som syndabock för något som inte är mitt fel.. -
Åh vad fint det ska bli i deras rum!
när flyttar ni egentligen?
Frulle skrev 2009-10-19 21:19:28 följande:ahh duktigt!! Själv har jag shoppat på blocket idag. 2 st Mammutgarderober. En rosa/Röd och en blå/turkos. Barnen ska få en varsin till sina nya rum när vi flyttat! -
Sonja, ja gör det! Skyll på ormet som kruuuper.
-
DET förstår jag verkligen! Du lär ju vilja göra verbal slarvsylta av henne!
MV85 skrev 2009-10-19 21:51:08 följande:Det är planen... men satan vad det kliar i fingrarna på mig när jag får de där korkade uttalandena om o om igen.. (japp, det trillar fortfarande in ett o annat) -
Just det, det vet jag väl att du kan. Just därför blir det ju svårt att inte drämma till med nåt av allt bra man komer på allteftersom...
Starkt att du låter bli!
Nu väntar sambon på att vi ska kolla på film!
Gónatt alla! ses imorrn!
MV85 skrev 2009-10-19 22:05:21 följande:Ungefär så, ja... Vilket jag även skulle vara kapabel att göra om jag lät mig själv, men jag VÄGRAR hamna i mitten! Det är Hans sak att ta itu med henne, inte min. -
MV, har du gått och blivitihop med Anders Bagge typ?
Jag älskar Aletas förslag btw.
MV85 skrev 2009-10-20 12:12:14 följande:Hihihihi att göra en voododocka låter bra! And yes I do have an evil side, and she's awaking it..!Klart jag vill ha honom för mig själv! Jag delar aldrig av mig av mina män! MIN! O vilken man han är... *djup längtansfull suck*Han har bara ett fel som jag hittat - han jobbar JÄMT! Igår fick jag ett sms vid strax före sju på kvällen o sen dess har han jobbat konstant... Hela natten och förmiddagen... Men, det är vad som krävs i hans bransch när man har en deadline.En musikvideo måste vara klar när den ska släppas, en reklam måste vara klar när den ska sändas, en film måste bli klar till premiären... *suckar lite*Dock väldigt jobbigt eftersom det ger honom väldigt lite tid att vara med mig och att prata med mig... -
Cantaton, gör som Bruttan-skaffa duscholja! Det finns sådan man ha r helt istf.tvål. Jag är en riktig torris, så jag får på vintern verkligen smörja in mig och jag har problem med både torr och kliande hårbotten och exem på händerna och svidande stramig hud om jag inte gör som jag måste. Specialschampoo, mykcet mild tvål/ansiktsrengöring etc OCH bra-jag understryker BRA hudkräm.