• Cantaton

Tantvarning6

didis, GRATTIS!!!!! Hade jag haft mer röst hade jag såklart sjungit för dig, men jag viskar destostarkare HURRA HURRA HURRA HURRA.

• Cantaton

Min kusin har bakat lussebullar som han sålt till alla grannar Barn är inte dumma! Brorsan klippte gräsmattan hos folk när han var yngre.

Heloise skrev 2009-12-15 17:16:42 följande:
    Grattis Didis!!Jag fattar inte heller hypen runt Elvis, sen har jag liiiite svårt för att han handplockade Priscilla vid 14års ålder Till ett annat ämne, att barn är en källa till glädje, skratt, tårar och ibland irritation vet jag redan men ingen har berättat för mig att det även kan vara ganska lukurativt med barn Det kom två små blonda lintottar och ringde på dörren för en 30 min sedan-Hej, om du vill så kan vi skotta framför trappen, det kostar bara 5 kr och vi har egna skovlar oxå( pekar på minientrepenör nr 2 som håller i två minskovlar)Jag funderar lite om det är ok med barnarbete men eftersom det rör sig om två välnärda väluppfostrade pojkar i 8 års åldern så bestämmer jag mig för att det är ok.-Ja visst gärna, säger jag och rusar in och gräver efter småmynt, hade sådan tur att jag hittade 10kr. Efter 5 minuter ringer det på dörren igen och mkt riktigt hela uppfarten till det lilla radhuset är prydligt skottat, de har tom skottat runt Panzers cykel, så jag tackar och ger dem en 5a var(lite bonus ska de ju ha för att de arbetar istf att kasta snöbollar på vårt hus).Jag fattade liksom inte att barn var bra till så mkt som de verkar vara.Ser framemot när Julle blir draftad av Florida och köper en Viper till mamma bara för att han känner för det
  • Cantaton

Det är liksom det jag gör Det är därför jag är så deprimerad nu när jag inte har röst. Och jag har ett företagsgig på torsdag och sen ska jag sjunga på julafton också. Så nu får det här se till att bli bra!

MittiPrickBrud skrev 2009-12-15 22:00:18 följande:
    Cantaton, hoppas din röst och hals är bättre! Ger dig en kram också, varm och go. Kul med fler som sjunger och sysslar med musik!
  • Cantaton

Åh är några online? Jag har värsta dilemmat... Jag vet inte alls hur jag ska hantera situationen...

• Cantaton
    passionsblomman skrev 2009-12-16 00:20:43 följande:
    Vad jag håller på med?Spammar ser ni väl...
  • Cantaton

Jag tror att jag delvis kanske har kommit på min lösning..

passionsblomman skrev 2009-12-16 00:21:19 följande:
    Cantaton, vad är det som händer? Vad är dilemmat?
  • Cantaton

Ja, nu har jag bestämt mig. Och det känns bra. Måste bara meddela några personer som fortfarande berörs.

Ja, min pappa börjar bli pappa igen

passionsblomman skrev 2009-12-16 00:45:42 följande:
    Vad skönt!Och förresten är det ju helt fantastiskt hur utvecklingen ser ut för din pappa!
  • Cantaton

Vad vill du att jag berättar om?

Bobou skrev 2009-12-16 02:43:57 följande:
    Canttant, hur är det? Berätta mer!
Svar på tråden Tantvarning6