Tantvarning6
Jag var på ett sådant (boxpass) igår. Känns bra i ryggen idag Annars kan man ju åtminstone ta sig ut på en promenad.
Jag var på ett sådant (boxpass) igår. Känns bra i ryggen idag Annars kan man ju åtminstone ta sig ut på en promenad.
Mm jo, men snart har jag liksom tappat lusten. Jag har väntat i snart 4 månader på besked. Hur svårt kan det vara att ens slänga ur sig ett datum? Jag har jobbat rätt mkt där tidigare på timma, så de känner mig och vet min kapacitet och mina kunskaper. Det är inte som att de ska skola in någon - mer än att jag ska få en tjänst som just nu inte existerar på företaget...
Heloise - jag är precis likadan. Sover och sover och sover och orkar inte ta itu med någonting. Vad gör man, liksom? Jag har lagt den energi jag haft på att träna.. det har känts viktigt på något sätt, och rätt prioriterat tror jag. Och så att hälsa på pappa på sjukhuset förstås. Kanske dags igen nu. Får väl åka dit en sväng imorrn.
ååh vad mumsigt
(Bara så att ni vet - jag har ju hållit i mitt tränande och ätit rätt bra och därmed hållit min vikt. Men då jag även ätit en massa kakor o glass och annat gott har jag ju heller inte GÅTT NER i vikt. Så från typ 2 januari eller så blir det skärpning på den punkten igen. Alltid bra att folk känner till ens mål )
Och på tal om min långa parentes. Blir det några nyårslöften i år?
För min del är det knappast utbrändhet, jag har ju legat i sängen i två månader typ... Eller ja, en psykisk utbrändhet kanske? Jag blev trots allt sjukskriven för ångest och stress...
Kan det funka med avslappningsskivor?
Just nu är jag jättetrött, men jag har ingen lust att gå och sova. Vad gör man då?
Det låter väldigt tufft. Jag hoppas på den där smekmånaden för er!
Sov så gott.
Mysigt det låter med lilla slottet
Hoppas förkylningen ger med sig!
Själv är jag helt borta idag. Jag kom bara inte upp ur sängen! Gick ner i tvättstugan o hämtade den tvätt som sambon tvättat innan han åkte till jobbet och sedan somnade jag igen... Vaknade av att pappa ringde. Han skulle få långpermis nu. Onsdag eftermiddag till och med söndag. Han hade simmat i varma bassängen idag och så hade han fått träningsvärk efter ett pass igår Sedan höll de på att utreda varför han känner sig svag i höger arm och ben. (När han vaknade efter andra blödningen kunde han ju faktiskt inte ens röra höger del av kroppen, så det är väl inte helt konstigt om han känner sig lite svag.) Om en dryg vecka ska vi få träffa läkaren och höra vad de kommit fram till i de olika utredningarna de gjort och vad de rekommenderar för framtiden.
Åt lunch efter samtalet och nu är jag bara allmänt seg. Insåg när jag skulle betala hyran att jag faktiskt inte hade så mkt pengar på kontot. Förde över från företagskontot, men det innebär att jag inte kan betala ut två smålöner till några musiker jag jobbat med. Får nog ta o be sambon om några kronor imorgon när han kommer hem... Ni förstår varför jag är så arg över att inget veta om den där tjänsten va? Min ekonomi är mer obefintlig än när jag var student...
Varför inte?
didis vad gott det lät. Jag älskar passionsfrukt. Just nu sitter jag här med lite ost o kex, men hade känts fräscht med passionsfrukt
lillabruden. Haha, nåt att testa?