• Frulle

Tantvarning6

Nu har vi bokat och betalat flyg och hotell! Detta hotell ska vi bo på! Tyckte det såg mysigt ut.

www.ben-doran.com/

• Frulle

Lillabruden. Låter inge vidare!! Men förstår vad du menar med det där att älska nån för mycket för att kunna be dom dra....

Appropå språk! Jag har kommit på att jag skulle vilja lära mig kinesiska!

• Frulle

Jag vet inte! TÄNK va kul att kunna gå in på en kinarestaurang och beställa friterad bläckfisk på just KINESISKA!!!!

passionsblomman skrev 2009-10-24 19:39:40 följande:
    Av alla språk! Jaha, och hur kom du på det?
  • Frulle

Om jag skriver nåt knäppt nu (ja knäppare än vad jag vanligtvis skulle skriva) så är jag för tillfället hög på rödvin! Dont hate me..

• Frulle

Nej tack.
    Jag sitter och inväntar en inbjudan till småland jag..

passionsblomman skrev 2009-10-24 20:59:12 följande:
    Vill du ha några kex med vitlöksfärskost till det?
  • Frulle

Ska du sluta röka??

Villemoa skrev 2009-10-24 22:19:20 följande:
    Heloise; Muse är ju jättebra!! Det måste jag kolla upp närmre.Blommis; usch, trist med magsjuka! Hoppas det snart går över!Mulle; sitter du också och dricker lite rödtjut, jag me jag me Hur gör det med rökningen förresten, eller rättare sagt att sluta med den?
  • Frulle

Aha.

Ja för mig går det jättebra med rökningen! Röker som aldrig förr!!

Villemoa skrev 2009-10-24 22:44:09 följande:
    Nä, jag frågade dig hur det gick för dig att sluta Jag slutade när jag blev gravid nu igen men så gick ju inte det nåt bra (graviditeten alltså) och så feströkte jag 3 cigg när vi hade middag hemma för nån vecka sen. Sen har jag varit ganska röksugen men har väl totalt rökt en cigg efter det.
Svar på tråden Tantvarning6