• Frulle

Tantvarning6

Ooo va vi har handlat till nya läggan.. Golv golv och åter golv. Målarfärg för en hel armé. Pengarna bara ruuuuullar iväg!

• Frulle

Ja det är skitkul!! Är dock irriterad för dom förra ägarna har inte lämnat EN endaste jäkla lampa i lägenheten. Sticker bara ut små stumpsladdar..
    Inte ens badrummet har nåt..

Daa skrev 2009-10-25 15:59:44 följande:
    Frulle skrev 2009-10-25 15:11:55 följande:
    Men så spännande det är!
  • Frulle

Vi fick nycklasar igår och då kommer hantverkarna och börjar med målning. Sen flyttar vi in nästa helg.

Daa skrev 2009-10-25 17:20:18 följande:
    Har kanske missat det, men när flyttar ni in? Lampor är praktiskt den här tiden på året...
  • Frulle

Mjo vi har fått ganska mycket gjort faktiskt...

Sa jag att din man kom in till mig igen?!

Villemoa skrev 2009-10-25 21:00:38 följande:
    Kul med nya lägenheten! Ni packar för fullt nu eller?
  • Frulle

Men då!? Hur gick det till? Mår du bra?

lillabruden skrev 2009-10-26 09:29:01 följande:
    har krockat idag för 2timmar sen...inget kul alls
  • Frulle

Jag tycker det låter som att han körde med dålig uppsikt!

• Frulle

Hmm fast fan. Det är svårt att sätta sig in i situationen. Vart skulle han svänga? Var det nån korsningsliknande grej där han skulle svänga vänster?

• Frulle

Du kan skriva upp mig på den listan också!

Cantaton skrev 2009-10-26 10:22:31 följande:
    Ååh... varför har jag ingen som helst arbetslust?
  • Frulle

Nä. Usch jag fullkomligt spyr på jobbet nu!!
    Vill åka och kolla hur det går för målarna i lägenheten ju!!!

• Frulle

Men vadå?! Nu hänger jag inte riktigt med känner jag! Har ni alltså PRECIS träffats??

MV85 skrev 2009-10-26 13:03:20 följande:
    Hej och hå här har hänt mycket sedan jag var inne igår kväll!Krocka med bilen, mattor på bild, blomlådor, tisdagsskrämmningar och massa massa annat!Ta det försiktigt med er tanter.. Ni får tänka på att såhär på ålderns höst ( )så tål man inte så mycket och blir lätt sliten, särskilt nu på hösten.Kom alla ihåg att ställa om klockan igår?Jag sa hej då till Honom för ca 40 minuter sedan efter att ha sovit tillsammans för första gången!Satt och pratade till fyra på morgonen och då såg han så trött ut att jag trodde han skulle somna sittande, så frågade om han ville sova här - vilket han var villig att testa (Han har insomnia och extra svårt att sova i andra sängar än sin egen)... Slutade med att han sov ganska gott i min säng, tätt tätt intill och kramades tills det var dags att vakna och ta tag i dagen.Så alldeles nyss åkte han hem för att ge sig på jobbet igen... Skönt att han bestämmer sina tider själv i alla fall, annars hade han säkert inte kunnat vara här så länge som han kunde nu
Svar på tråden Tantvarning6