• Heloise

Tantvarning6

Men du har ju iaf tänkt igenom det ordentligt. jag tror jag minns hur du ser på det

MV85 skrev 2009-11-01 21:26:32 följande:
    haha sånt som händer Är inte jag som är politiker heller som tur är, så nog händer det att tonen brister för mig med.. Brukar dock hålla mig ur dom där trådarna för alla bara tappar hakan när jag klämmer ur mig min syn på det hela
  • Heloise

precis och då har jag inga problem med det, eftersom du har tänkt igenom och har öppna ögon.

MV85 skrev 2009-11-01 21:31:43 följande:
    Ja, visst har jag det. Det är ju inget som jag bara kom på en dag att "åh så fint och hedrande det vore av min pappa" utan för mig speglar det ju hela min syn på förhållandet och kvinnans roll.
  • Heloise

Toaletten är bra att gråta på Mulle, det brukar jag göra.
    Man får vara deppig och gnälla, speciellt när det känns som om allt suger.

Jag är snorig igen *suck* men känner mig itne dålig direkt, jag nyser och snorar men det är allt.

Idag har jag varit på tidigt möte med länsbiblioteket här i stan och det var väldigt trevligt( var 2 till studenter där). De informerade om vad de gör, hur organisationen är uppbygd etc.

Känner mig alltid så korkad, när jag är på sådana möten, alla andra har så mkt att komma med och så frågar de mig typ hur ser du på din framtid om 5 år, tja i en rånfri miljö, där jag har ett rum med en dörr som jag kans stänga och slipper jobba helger och sena kvällar, typ. men å andra sidan har jag mkt arbetslivserfarenthet som märks när de andra snackar som inte har det. Men jag kommer nog inte stå högst upp på listan av nyexade bibliotekarier som de vill ha kvar i kommunen...

• Heloise

ja det tycker jag

Frulle skrev 2009-11-03 13:44:31 följande:
    Hej hörrni, Kan ni säga vad ni tror och tycker?Detta är vad våra hantverkare ska göra:Borttagning av vägg i kök. Blåsa ut det gamla köket samt bygga ihop och montera det nya.Borttagning av tapet, slipa samt måla i STORT vardagsrum, hall 3 st sovrum samt köket. Sätta igen en dörröppning. Måla samtliga tak.Vi betalar 33,400:- för detta. Låter detta som ett bra pris?Vi har ju själva köpt alla färger och spackel och sånt.
  • Heloise

Morning ladies and gentlemen!
    Jag har precis haft ett långt samtal med bästa vännen H, om män, sex och städning

Idag ska jag iväg på friskis igen och så ska jag på en sminkkurs på kvällen med Panzers syrror L och L.

Jag fick min nya mobil igår den är så himla fin så det är inte sant! Jag borde verkligen göra ltie skolrester men nä jag är itne motiverad, någon har stulit min motivation. Jag vill bara sova. Tänkte göra en fläskfilégryta tills Panzer kommer hem, fick ett gäng kort ifrån fotografen igår och det fanns ngr som var jättefin på oss.

Hoppas förkylningarna blir bättre Sonja!

• Heloise

det vill jag oxå ha! Hm kanske ska ta en promenad till ica...
    Det blir inge friskis och inge sminkurs idag, jag har så himla ont i huvudet + att ögon och näsa rinner. Ist ska jag kura ihop mig i soffa med laptopen och kolla på 1 säsongen av Castle( så himla bra)

dfk skrev 2009-11-03 16:30:57 följande:
    Jag ska göra varma mackor och sedan ska vi äta marängsviss. Ja, jag vet det är en tisdag. Men varma mackorna går snabbt att göra och marängsvissen.... kan jag inte försvara, men det är gott.
  • Heloise

nu har jag varit och handlat marängsviss ingredienser! Lite kakor och loka päron blev det oxå. Samt en mystisk jordgubbskaka som en tant sålde till förmån för katthemmet här i stan.

• Heloise

Jag gillar kycklingkebab

Ibland när jag läser vissa trådar och vissa inlägg här på forumet så känner jag hur mina hjärnceller dör av vanmakt!

• Heloise

Nu jävlar börjar jag bli förbannad...

• Heloise

härligt cantaton!

Jag blir så less på en del människor här på BT...

Svar på tråden Tantvarning6