Tantvarning6
Hej på er.
Hoppas att ni har en fin 1:a advent.
Kram.
Hej på er.
Hoppas att ni har en fin 1:a advent.
Kram.
Slänger mig in nu.
Så märkligt det kan bli. Under lång tid var min överdrivet vältilltagna byst en del av det som fick mig att känna mig okvinnlig, ful och klumpig. De fungerade helt enkelt inte till resten av min kropp och jag kände mig misskapt. Hade långt gångna planer på reduktion när jag gick gymnasiet, men det blev aldrig av.
På senare år har jag försonat mig med dem och kan t o m tycka om dem ibland, men nog skulle det kännas fint om de var någon storlek mindre. Om jag i framtiden skulle få ont i ryggen av dem är operation inte uteslutet.
Så det verkar svårt att vara nöjd.
Ofattbart.
Undrar som Aleta hur lång tid det kan ta att ändra den attityden...
Cantaton: skönt att det blev operation och att det ser bra ut. Förstår att det varit en tung vecka. *kramar om*
dfk: hon verkar klipsk, din dotter. Hur gammal är det hon är?
Oj, Cantaton. Jobbigt för dig.
*kramar om ordentligt*
*kramar om Cantaton och Heloise ordentligt*
Cantaton: så skönt att det går åt rätt håll för din pappa!
Hur går det med din röst?
Heloise: beklagar
För övrigt ställer jag mig vid din sida när det gäller Jobbigheter och Konstigheter som kanske, eller kanske inte (fast jag försöker intala mig "förmodligen inte"), beror på roliga saker. Fast jag får vänta till på måndag.
*kramar om*
Fint (både tummar och visslingar är bra).
Grrratttis på födelsedagen, DIDIS! *hurrar och hoppar*
Jag älskar snön när den väl är på plats. Livet känns lättare att leva när snön gör marken ljus. Märkte tydligt hur snöns vara eller icke vara påverkade min höstblues i år.
När den håller på att falla är jag däremot måttligt road. Tycker inte om att behöva borsta av bilen när jag ska iväg på morgonen, gärna under lite tidspress.
Och förra vintern hade snön en förkärlek till att vräka ner som mest intensivt de helger då maken var borta och jag var ensam ansvarig för vår snöröjning. Nämnde jag att vår snöslunga hade gått sönder och att det inte går att hitta reservdelar längre? Å andra sidan fick jag mig några rediga träningspass med snöföran.
Liz: många kramar till dig.