Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning6

Gissa vad? Jag mailar just nu med en kille som är jätteintesserad av mina kattungar! Jag lobbar för fullt för att han och hans sambo ska ta två...

Håll tummarna är ni snälla! i Mulles fall knäna då i vanlig ordning.

• passionsblomman

dfk. !!!

"Ja, varsågod nästa, min plats i kön blev helt plötsligt men definitivt ledig, morsning!"

Inga idioter får mina pengar numera om det kan undvikas!

• passionsblomman

Fjosok:
    Åh vad roligt! Jag älskade att lussa och skulle gärna göra det nu med!

Det strååååååålar en stjärna, glänsöversjöochstrand, stalledräääng stalledräng

*sjunger allt i en salig blandning*

• passionsblomman

Ojsan, jag råkade visst göra en äppelpaj så här i kvällningen...

nån som vill ha? Jag gör riktigt goda pajer ska ni veta om jag får säga det själv. Lite knäckigt i allt det smuliga sådär...

FYYYY vad tröttsamt med de förbaskade getingarna Aleta!

Och dfk, köp för i allsindar inte grejen!
    Får jag förresten skicka över min son till dig? På schack alltså, inte rödvin...

Han köpte i förrgår ett schackbräde för sina sparpengar och nu vill han ju att man ska spela med honom HELA tiden oc jag vill inte.

• passionsblomman

Tyst med dig jag blir avundsjuk!

Fast jag fick faktiskt vara körens lucia en gång i tiden då jag var 19.

(något av en upprättelse för den mörkhåriga med glasögon och överbett som INTE kom på tal någonsin under skoltiden, om nu någon annan vet hur det kändes)

Cantaton skrev 2009-10-21 22:01:17 följande:
    Jag ska vara lucia i kyrkan i år.
  • passionsblomman

Det gör inget, jag gillar dina knän ändå! :-d

Fast det suger att ha ont i lederna!
    *stackars*

Frulle skrev 2009-10-21 22:15:40 följande:
    Men nu ska man itne lita på mina knän. Jag äter ju min knäppa medicin som gör att skelettet torkar ut och lederna blir inge bra alls..
  • passionsblomman

Åh men herreguuuud vad roligt att se dig gumman!!!

Vaddå inställt och vad hände och hur mår du NU då???

Berätta mera!

MittiPrickBrud skrev 2009-10-21 22:50:22 följande:
    Hejsan tanter!Kommer ni ihåg mig månne? Jag tappade bort mig själv och mitt bröllop blev inställt och allt som var planerat blev helt annorlunda så jag var tvungen att ta en paus. Nu känner jag att jag kan återvända och låta hoppet återvända lite också, så jag tittar in och tvångskramas med den som kommer ivägen!*´kramar*
  • passionsblomman

Bobou: Åh vad härligt det låter med jobbförälskelse! Och grattis förresten till jobbet, för det har jag nog bara tänkt och inte skrivit!!!

• passionsblomman

Shit, jag undrar om det bara är jag som är stadigvarande här alltsedan begynnelsen...

Få se...Troll1, Didis, Originalrosen, Blygbrud, Nalle Puh, Wingtear..mmmmhmmm, jo, en del har kommit och gått, men det kommer ju stadigt nya tanter, så som livet är.

Jomen I´m yours, du har ju hängt länge väl? Och lIllabruden med.

*måste nog kolla första tråden lite och minnas*

• passionsblomman

Jamen vad tusan, du kan väl säga liiiite vad det berör för något! Du går ju inte ut med länkar eller vem du är eller så!

Vet du förresten, jag har flyttat till Småland!

Till ett sagohus, med tornrum och punschveranda och vinkällre! Vi ska ha tantfest här sedan, då kommer du väl? *lägger huvudet på sned*

Svar på tråden Tantvarning6