• Heloise

Tantvarning6

Nämen har ni sett det fattas en tråd, betyder det att min man inte är en åsna längre?

• Heloise

Äsch han är alltid en prins, ska mer till för att han ska vara nått annat haha.

• Heloise
    Panzerfaust skrev 2009-11-05 12:53:14 följande:
    Vafan lite ska det väl få kosta med jul? Det är ju bara dryga 2miljoner lampor man behöver. Nej fram med glöggen och på med lite Trans Siberian Orchestra, här snöar det.
    Det är fortfarande 1.5 månad kvar, det blir ingen glögg, inga tomtar, ingen julmusik och deff inga ljusslingor, sorry!

Men du kan köpa ett dataspel ist
  • Heloise

2 av 4 rester/uppgifter avklarade. Ska ta tag i den 3 ikväll. Men nu vill Panzer åka ut till Valbo( köpcentrum) och jag skulle behöva ett par ramar på IKEA. Btw ni som har barn och bor i Sthlm har ni varit på rum för barn på kulturhuset? Skulle ni kunna berätta bad ni tycker om alt itne tycker om. Jag började nästan dreggla när jag såg bilder därifrån, där vill jag jobba. Eller Hjörring biblioteket i Danmark.
    Kolla på bilderna, hela mitt bibliotekarierhjärta skriker av lycka när jag ser dem.
    Seriöst kolla på bilderna helt sagolikt!

www.flickr.com/search/%C3%B8rring%20bibliotek&w=all&s=int

• Heloise

jaha ni lär klippa och klistra lite men det fungerar då, älskar V.I.P hörnan= Very Important Parents.

Paaaanzer vi måste flytta till Danmark, nu på en ggr!!!!

• Heloise

markera kopiera och klistra in i webbläsaren

• Heloise

Oh jag har gärna bibliotek i Blommans by, det kommer bli ett kattvänligt biblo

Men allvarligt talat är det inte det finaste biblo ni någonsin sett, förstår och arbeta i en sådan miljö, det är min dröm
    Inte bara högar av böcker undanstoppad lite hipp som happ, utan luftiga härlig hyllor som visar upp böcker, lockar besökarna, miljöer som stimulerar läslust. Ett bibliotekt man stannar kvar i och inte bara rusar igenom för att rafsa åt sig en bok.

Jag blir helt salig när jag ser bilderna!

Svar på tråden Tantvarning6