Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning6

Godmorgon ladies

Trött som en gris, fast det kan jag ju inte vara , blev ju vaccinerad igår
    men har vaknat varje gång jag rört mig i sängen, men skit samma för ikväll ska jag på tjejmiddag Och jag har inte förberett ett dugg här hemma till resten av familjen, meddelade igår att ni bör prata med varandra och komma överens om middag och vad som fanns att tillgå i frysen, sen får de fixa resten!

Solde.... ehhh.. säker på att han inte har PMS??
    Låter nästan som nån form av depprission el dyl..
    Hoppas resan går bra, sväng in på en mack och köp en bra cd-bok och lyssna på hög volym så slipper du dumma kommentarer!

Cantaton, underbart vacker klänning, du måste strålat som en stjärna, du knäckte väl inte Carola? Hoppas det var ett kul party och skönt att höra att pappa är stabil!

Lilla B, miffokärring är din kusin i alla fall, så det så!

Heloise, läckert kök, men visst är det facinerande när man INTE börjar disskutera nåt på IKEA?

I övrigt hejjar jag på alla som sjunger, själv skrålar jag bara till singing Bee numera

Nu sk jag försöka ät frukost och sen göra klart tack-korten från bröllopet innan jag börjar med julkorten....SUCK

• Fjällbruttan

Kan nån människa forska på varför barn ALLTID kräks när man som minst vill det??

Vilken syn på toan, kan inte låta bli att skratta

Och vad duktig du är , trea är ju skitbra!! Grattis!!

Hoppas du får en underbar dag och att ni återhämtt er lite fram emot dagen

• Fjällbruttan

Tjing, hemma fårn tjejfest och jag röstar för rött kök
    Inte för att jag älskar julen utanför att jag just såg ett sånt i IKEA familykatalogen, och jag kan se dig och Panzer i det! Så det så

Tinker, läskigt med sonen, hoppas det inte händer igen!
    Och lite läskigt att ärkeaset är lugnare utan sin donna... huuu..*ryser*.. kaninkokerska på gång eller??

Cantaton, jag har sett catrolas tunika på bild i tidningen idag... och tycker att din klänning var snyggare!

Kramen till alla!

• Fjällbruttan

Hej

Nu är vårt hus julstädat, tack och lov!!!
    Mycket tjat och fräs har det varit men nu kan jule infinna sig i lugn och ro!

Igår hade vi gäster och mumsade sittar och sen plankstek, och eftersom jag har kött och pärmose över blir det plankstek ikväll igen

Kjell, jag vill gå på dina gudstjänster!!

Solde, håller tummarna för dig och minimarsvinet!! Kan inte gubben rensa under badkaret? vad har man dem annars till??

Cantaton, jag tycker du var supersnygg!!
    Hoppas det går bra för din pappa också.

Blomman, hoppas sväronen lugnade ner sig.. phu!!!

Dfk... fjällräddningen skulle fått hämtat mig om gubben drog iväg mig sådär
    Fast f-n, han är ju med i fjällräddningen....
    Tycker du varit superduktig!!

Kramen

• Fjällbruttan

Oj, här var det lugnt!

jag har varit duktig idag och jobbat bort allt pappersarbete INNAN jag tittade in här

cantaton, allt väl??

Solde, tror du sitter i bilen på väg hem med liten kattfröken just nu
    Glad för din skull!!

Hoppas han vinner resan Frulle Vart ska dem??

Kjell, kan du börja jobba här som glesbyggdspräst? vi behöver nån som kan nå barnen!
    Sist dagis hade Lucia i kyrkan hade vi en präst som vart oerhört långrandig om Lucia och det uppskattades inte riktigt av 2-3 åringarna... de hade lite myror i benen och då blev prästen sur och fräste åt föräldrarna att hålla rätt på barnen! Då surnade jag för jag trodde det var barnens högtid! Det var ju för bövelen DAGIS luciatåg!

MV85 Krya på dig!!! Lämnar en stooor kopp choklad med lite rom i

Blomman, hoppas du överlevt sväronen

Kramen till alla!

• Fjällbruttan

Var är Sonja förresten?? Hallå??

• Fjällbruttan

Hallå!

Fjosok!!! Berätta mera!! NU!!!

Farmodern har uppenbarligen tappat alla indianerna ur kanoten,slagit ihjäl hamstern och hissen står i källaren...*ryser*

Dfk... det var mitt tvåmånadersryck som jag måste göra inför att lämna in skattedeklarationerna... suck.. är usel på sånt!

Cantaton, hoppas du fick hälsa på hos pappa idag! Och hoppas du kommer upp ur svackan snart, men försök inte att stressa dig ur den! Kul med midjemåttet förresten

Sonja, kramar till dig, och vem fan tvättar fönster inför jul?? Inte jag i alla fall! Det syns ju inte här uppe för det är liks mörkt jämt Dessutom hade ju jag en fönsterfirma som fixade det i höstas...

• Fjällbruttan

Underbart och må det hålla i sig lääääänge!!
    Nåt kul som hänt?
    Förutom alla kilon du tappar bort (och att du är så snygg!)

Cantaton skrev 2009-11-23 18:37:51 följande:
    Min svacka är borta NU

• Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2009-11-23 18:24:45 följande:
    Ja, eller hur?! Jag putsade iofs inte mina i höstas. Eller, jo, i augusti tror jag det var, då när fönsterfirman varit här och klantat sig... Räknas det??Tänkte skriva mer, men nu kom Lillan och sa att: "Mamma jag vill att du ska komma och se Pysselskogen på Tv med mig". Såååå.... see you later!

Augusti är höst här!! Eller hur

Vi ska kolla på Loranga Mazarin och Dartanjang nu... jag älskar den!

• Fjällbruttan

Bobuo, massor av kramar til dig oc hoppas att allt går bra idag, även om det är skitjobbigt! Tänker på dig!

Sonja, även jag är en svart typ, men som Cantaton sa, det är snyggt att piffa upp med lite silver eller guld eller annan färg...och glöm inte röda läppar

Solde, charm överträffar allt
    Hmmmm...hon verkar jaga då lilla vild drömmer som mest, lilla vild kanske har sängmöss?? 

Cantaton, roligt att höra om pappa Vi fortsätter hålla tummarna här för er!!

Nu ska jag jobba en stund igen, idag är det skatteverket jag ska leta papper från, sen ska jag sortera papper och lägga i min nya byra som jag monterade igår! Därefter ska jag på jobbet och göra en beställning så firmafesten vi ska utfodra på lördag har nåt att stoppa i magen

Kram till alla

Svar på tråden Tantvarning6