• Aleta

Tantvarning6

Sonja, det är jättehemskt att vara orolig och ligga och lyssna efter deras andetag!
    Hur är det med maken, orkar han bråka lite?
    Skriv en liten lapp med frågor som du tar med dig när ni ska dit idag, är man sjuk så orkar man inte komma ihåg allt.
    Kram!

• Aleta

Men Soldemor, han kan inte mena allvar? För en katt?
    Kan du inte be att ni går till en familjeterapeut tillsammans? Har inte kyrkan där hos er. Det måste ju vara annat, men han skyller på katten. En stor kram till dig!

Själv har jag varit med barnen på Tom Tits i Södertälje idag - succé! Perfekt för mig som är lite hängig och trött, nästan inget folk och jättestort, barnen kunde leka hur mycket som helst.

• Aleta

Jag gjuter olja på vågorna efter bästa förmåga.

• Aleta

Oslagbart!
    Duchess skrev 2009-11-03 21:08:55 följande:
    *tittar in*Jag har _både_ skrivit i brudöverlämningstråden OCH ätit på Kebab Center på Teg i Umeå. Får jag diplom då?
  • Aleta

Må han vila i frid. *Solemn tystnad*

Duchess skrev 2009-11-03 21:16:06 följande:
    Kom upp till Umeå någon gång och hälsa på alla nätbekanta, så bjuder jag på en pizza på nämnda ställe. De gör faktiskt bra pizzor.. om det nu inte är bagaren som dött... hm....
  • Aleta

Max! Hurra, jag kommer!

Duchess skrev 2009-11-03 22:16:56 följande:
    Åh, alla får komma. Vi har stort hus utanför Umeå och kan beställa hämtmat till alla som vill. Inklusive skrovmål från Max
  • Aleta

Jo, tre mil bort, men den är inte bra!
    När jag bodde i Linköping så var det helt annorlungda.

Duchess skrev 2009-11-03 22:25:36 följande:
    Har ni inte Max där du bor?
  • Aleta

Soldemor, stor kram. Det är så trist, men stå på dig. Så där ska du inte behöva ha det. Jag (och alla här) är på din sida!

Sonja, vad skönt att ni fick hjälp!

• Aleta

Lillabruden, vilken fin lägenhet, håller tummarna.

Svar på tråden Tantvarning6