Tantvarning6
Jag gjorde ett försök.
Kjell Präst skrev 2009-11-07 07:25:35 följande:
Jag gjorde ett försök.
Kjell Präst skrev 2009-11-07 07:25:35 följande:
Jodå, handgjorda praliner av moi!
Tre olika sorter fick jag till och jag håller på att experimentera fram fler inför julmarknaden där jag ska stå och sälja.
Det är inte direkt obehagligt att prova olika röror och försöka avgöra vilken som är godast, men svårt!
Just nu så velar jag mellan en myntaganache eller myntakola båda är superogda, jag måste nog provsmaka igen...
Åh, det var han som omkom så tragiskt på ett hotellrum, eller hur?
Kjell Präst skrev 2009-11-08 08:43:48 följande:
Kjell - vad kul att det blev lyckat!
Soldemor - oj, vilket lappkast han ha gjort plötsligt, hoppas att det håller i sig.
Duchess - pusta på bara, det var jättebra jobbat, dig kan man lita på!
Dfk - städa och bråkiga barn, jag kan tänka mig roligare dagar, instämmer med blä.
Passionsblomman - Yessss, vad kul att han är en stjärna i laget!
Frulle - hoppas att det bara är trötthet som talar. Jag håller tummarna att du får åka till Dubai, det skulle jag själv vilja nämligen.
Fjosok - vad är väl en bal på slottet? Jo, Fjosoks rätta element!
MV85 - Han pysslar om dig ordentligt nu hoppas jag.
Oj Cantaton, så jobbigt, jag håller tummarna att det vänder igen. Grattis till recensionen dock, den var ju jättebra!
Passionsblomman, vad besvärligt med katten! Typiskt, en del människor vet inte vad de ger sig in på trots att de redan har djur. jag lånade själv ut en häst en gång till några som försäkrade att de tillhörde typ eliten bland hästmänniskor. Inte sjutton klarade de av min häst, efter mindre än en vecka ringde de och sa att jag måste hämta honom. Jag fann honom i ett stall med upphängda skynken runt om så att han inte kunde se någon. Så behandlade man hästar på typ 1800-talet!
Första advent ska jag sälja praliner på en julmarknad, så jag planerar också.
Så trist med bilen Lillabruden, men vilken snygg lägenhet!
Grattis!
Förresten, kul att Sienna växer och frodas.
Och Frulle förresten, det är ju skandal att de lämnar er i sticket på det där viset! Inte ska man behöva ta in på hotell!
Jag lovar att ta med mig massor när det blir tantträff!
Grattis lillabruden! Vad kul!
Det löser sig säkert med surtanten ska du se.
Åh, jag är likadan Passionsblomman, lipar för allt. Du ska se att han får massor av kompisar. Ni har ju inte bott där så länge ännu.
Frulle, hu! Lycka till!
Sonja, tack för länken, toppenidé!
Verkar redan vara borta, jag kan inte hitta den.