Tantvarning6
Nädå Jag är glad.
Nädå Jag är glad.
Är det en garderob som ser ut som en mammut, eller är en mammutgarderob nåt annat speciellt man bör känna till :-O
Va härliga i barnrum
Skumt
God morgon.
Im yours, skönt att ontet försvunnit.
Själv har jag fått utslag på tre ställen... små/halvsmå röda prickar i tätt samlade i avgränsade områden som torkar ut huden... Jag förstår inte vad det är. Jag har aldrig varit känslig mot annat än brännässlor, och sådana har jag ju inte direkt utsatt mig för nu... Det kliar på det stället som är värst. De andra två ställena känner jag inte av - och ser inte heller, för de två är på olika ställen på ryggen. Någon som har ett hum om vad det kan vara?
(Kan tillägga att jag inte har bytt tvättmedel eller något sådant.)
Alltså... i ansiktet kan jag få köldexem, vilket jag också har fått... Men det här är verkligen som nässelutslag. Två områden på olika ställen på ryggen (en högt upp o en långt ner) och sen nedanför armhålan ut mot bröstet på ena sidan...
Kroppen måste ju få en chans att ställa om sig! Fyra dagar är ingenting. Väg dig en gång i veckan så ska du se att det händer saker. Och var noga med att blanda i just pasta, kyckling och allt vad det kan vara. Du behöver mer än sallad för att kunna träna ordentligt och gå ner i vikt.
Jag väger ingenting. Just nu äter jag ju bara soppa Och då vet jag hur mycket "pulver" det är till hur mycket vatten... och så tränar jag aldrig på max.
En handfull pasta låter bra. Och ägg också. Och grönsakerna - såklart Ge det lite tid, det kommer! Jag vägde mig idag på vågen hemma och den visade -2,2 mot förra vägningen, för ca en vecka sedan. OM vågen på Xtravaganza visar samma nedgång imorgon har jag passerat 10kg-strecket som var målet för oss på 5 veckor (och som jag då har klarat på 4).