Resa mera
här sitter man o suckar över regn o grå himmel o allmänt Göteborgsväder... Så mycket bättre att läsa er diskussion... hoppas blodflödet stannar av Nenne och att datorn får en injektion
här sitter man o suckar över regn o grå himmel o allmänt Göteborgsväder... Så mycket bättre att läsa er diskussion... hoppas blodflödet stannar av Nenne och att datorn får en injektion
klockan är 1509 och det är nästan mörkt utanför fönstret. Regn och rusk... o jag är medbjuden på en konstert idag... Cliff Richards... rullatorsvarning
hihi... minst sagt... trodde nog inte att han fanns längre men har läst på idag. han är född 1940.... men konserten är utsåld
fick nästan ´plocka fram solbrillorna... solen lyser över Göteborg
trodde det från början tills de automatiska jalusierna åkte ner.... *s*
symptomatiskt att min snuva genast blev bättre och irritationen minskade när solen glittrade till
E11a-Argentina ligger mig välidgt varmt om hjärtat. I dagens Göteborgs Posts var det en stor artikel om Patagonien
www.gp.se/resor/1.252546-varme-och-kyla-i-patagonien
grattis- det låter som en perfekt resa att göra i januari. Inga resor på min front- ja förutom jobbturer till Essen, Dusseldorf och Wien.
Igår var jag hemma hos vännina precis hemkommen från Thailand. Underbara bilder som väckte drömmar och längtan
visst var det en gräslig månad. I Göteborg regnade det fasiken varenda dag... grrrr....
här kändes som solen var fram en timma eller två. Men så fort vi kom in i december blev det strålande vackert. Kallt och sol. Operan, hamnen och älven ser så vackra ut i skymningen
Nu skall jag gå på tredje Milleniumfilmen. Det var nåt event men tyckte det var ok att sjunka ner i en biografstol ikväll
Jag har inte jättemycket på bio men den film jag skulle vilja se nu är en italiensk- augustilunch i Rom. årets roligaste film var en engelsk film av Ken Loach "Looking for Eric" med bl a Eric Cantona. jag som är väldans anit-fotboll älskade trots allt filmen- en riktigt feelgoodrulle