Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Resa mera

här sitter man o suckar över regn o grå himmel o allmänt Göteborgsväder... Så mycket bättre att läsa er diskussion... hoppas blodflödet stannar av Nenne och att datorn får en injektion

• Ab fab

klockan är 1509 och det är nästan mörkt utanför fönstret. Regn och rusk... o jag är medbjuden på en konstert idag... Cliff Richards... rullatorsvarning

• Ab fab

hihi... minst sagt... trodde nog inte att han fanns längre men har läst på idag. han är född 1940.... men konserten är utsåld

• Ab fab

fick nästan ´plocka fram solbrillorna... solen lyser över Göteborg

• Ab fab

trodde det från början tills de automatiska jalusierna åkte ner.... *s*

symptomatiskt att min snuva genast blev bättre och irritationen minskade när solen glittrade till

• Ab fab

grattis- det låter som en perfekt resa att göra i januari. Inga resor på min front- ja förutom jobbturer till Essen, Dusseldorf och Wien.

Igår var jag hemma hos vännina precis hemkommen från Thailand. Underbara bilder som väckte drömmar och längtan

• Ab fab

visst var det en gräslig månad. I Göteborg regnade det fasiken varenda dag... grrrr....

• Ab fab

här kändes som solen var fram en timma eller två. Men så fort vi kom in i december blev det strålande vackert. Kallt och sol. Operan, hamnen och älven ser så vackra ut i skymningen

Nu skall jag gå på tredje Milleniumfilmen. Det var nåt event men tyckte det var ok att sjunka ner i en biografstol ikväll

• Ab fab

Jag har inte jättemycket på bio men den film jag skulle vilja se nu är en italiensk- augustilunch i Rom. årets roligaste film var en engelsk film av Ken Loach "Looking for Eric" med bl a Eric Cantona. jag som är väldans anit-fotboll älskade trots allt filmen- en riktigt feelgoodrulle

Svar på tråden Resa mera