• Red Scarlet

Erfarenhet från vistaprint?

Jag beställde tackkort från vistaprint (finns bild i galleriet, de har också linnefinnish). Det var väldigt billigt och jag blev jättenöjd!

Jag blev lite oroad först för jag hade betalat typ 230kr extra i frakten för att få hem korten så fort som möjligt, men det tog typ en vecka extra att få hem dem (de fastnade någonstans). Dessutom finns det inga kontaktuppgifter till företaget i Sverige (de finns bara utomlands) utan man var tvungen att fylla i ett kontaktformulär på engelska..

Men efter ett argt mejl till dem fick jag tillbaka 300kr som kompensation (mer än hela frakten) och en STOR ursäkt. Så det skötte dem jättebra! Men ett tips är att beställa sakerna i GOD TID, jag tror att de kanske trycks utomlands eller dylikt så frakttiden kan vara allt från några arbetsdagar upp till en månad eller så beroende på hur mycket man väljer att betala (så var det när jag beställde iaf). Men lycka till!

• Red Scarlet

Angående mallen vet jag inte hur ni gjorde eftersom jag bara beställt tackkort, jag gjorde en helt egen mall och infogade bara egen bild (collagebild gjord i Picasa) och den text jag ville ha. Går det inte att göra så?

Svar på tråden Erfarenhet från vistaprint?