• Nordiskbrud

Erfarenhet från vistaprint?

Jag är inte nöjd alls

Vi beställde Save the Date kort därifrån, tyvärr så trode vi att färgen på kortet motsvarades av den vi såg på skärmen vilen var lite ljust rosa och väldigt snyggt mot den svarta texten (då tänkte vi ha rosa + svart som färger). Valde även det "dyrsaste" pappret. Men när korten kom var de kritvita Inget de tog ansvar för trots att det inte stod någonstans att kortet inte var rosa utan vitt.

När jag skulle sända i väg beställningen fick jag som sista alternativ välja om jag ville ha typ 100 adressetiketter också Nej tack tryckte jag på och vips så belv det en beställning som trots allt innehöll adressetiketterna och som grädde på moset gick det inte att ångra eller ändra i beställningen. Blev någon hundralapp dyrare pga det och ganska många hundra dyrare eftersom vi inte ville använda de kort som kom utan istället köpte andra.

Så nej, även om de är billiga så kommer jag nog dra mig för att beställa därifrån igen! (Billigt låter bra men om man i slutändan ändå måste köpa annat blir det tråkigt nog på slutet en dyrare historia).

• Nordiskbrud

Blir väldigt förvånd att läsa om er som fått kompensation eftersom vi verkligen fick stå vårt kast Ingen kompensation trots att färgen uppenbarligen inte stämde eller när jag angivit att jag inte ville ha något extra (som de ville pracka på) som ändå lades på ordern.

Tycker inte de varit speciellt shcysta eller det minsta tillmötesgående.

Svar på tråden Erfarenhet från vistaprint?