Kan jag skicka våra inbjudningskort i början av dec?
om vi ska gifta oss i slutet på maj? eller är det för tidigt?
om vi ska gifta oss i slutet på maj? eller är det för tidigt?
Tycker det är svårt. Vi gifter oss i juni, men folk har som börjat fråga. Kommer det nån injudan eller? så vi funderar på om vi ska skicka ut dem efter jul kanske..
Jag kommer skicka ut save the date kort ca 7 mån innan vårat bröllop. sen skickar vi inbjudningar ca 4 mån innan.
Om man skickar ut ganska tidigt, är det bra att ringa eller maila ett tag innan o.s.a då för att påminna?
maila kan man ju göra. eller mass sms
Samma datum som oss:)
Någon gång i januari verkar ju vettigt. Jag vill bara att ingen ska ut och resa o ha sig på vår bröllops dag ;)
Hoppsan...
Vi gifte oss den 23 maj och skickade ut inbjudnignarna i början av februari. Osa var 1 maj (tyckte det var ett bra och jämnt datum), det räckte då vi skulle vara på restaurang och bara behövde meddela antal gäster. Sedan svarade de flesta innan så festprogram och annat stördes inte heller av att ha osa endast tre veckor innan bröllopet.
Vi gifter oss i pingst och tänkte skicka inbjudningarna nån gång i slutet av januari, så den inte städas ut med julen och faller i glömska
Vi gifter oss också i pingst och tänker som många andra skicka ut en bit in i januari.. Så har folk julen överstökad och kan börja tänka på våren! =)