• 090208

inte barn på festen - svårt dilemma?

Klart man kan bjuda barn fast man har sina 'egna' dar!

Haller med dig, kul att ha gaster som hela tiden ska ordna med sina kids som kraver uppmarksamhet.

• 090208

Haha... "Mina barn och andras ungar".

• 090208

Synd att folk inte kan slappna av och njuta.

sigma skrev 2009-12-03 00:52:22 följande:
    Det där är ett sånt j***a dilemma alltså; min syster hade barnfritt på sitt bröllop- med resultatet att hennes bästa vän, som har en då halvårsgammal flicka, satt och hade separationsångest hela kvällen samt smög iväg och ringde barnvakten femtielva gånger och inte pratade om nåt annat än sin dotter. Inte kul varken för syrran, kompisen eller dennas bordsgrannar. Jag kommer att hamna i exakt samma situation med en nära vän till mig, och har bestämt mig för att hon får ha med lillan. Hellre det än en nära vän som bara är halvt närvarande och ledsen... Som tur är har de flesta av våra vänner inga barn än =)
  • 090208

Men vad lojliga folk kan vara. Foraldrar tror att dom ager varlden. Ja sorry, kann dig inte pahoppad eller ta det personligt (det ar ju trots allt din egen bror...) men jag forstar inte hur folk tanker.
    Naha, men stanna hemma da, tack och hej.

Superstarfia skrev 2009-12-03 12:29:59 följande:
    Jag har samma dilemma, och de gör de inte lättare för mig när min bror säger att han och hans fru inte tänker komma på bröllopet om deras två barn inte blir bjudna på festen......
  • 090208

1 av föräldrarna kan väl komma iaf?? Den som står brudparet närmast. Knappast nödvändigt att båda föräldrarna är hemma med barnen.

Svar på tråden inte barn på festen - svårt dilemma?