• Annahg

Örebrobröllop

Hej!

Vi planerar att gifta oss i början av sommaren 2010. Har precis börjat kolla runt efter lokal och har inte lyckats så bra än... Vi blir ca 45 gäster och vill gärna vara i eller nära stan (Örebro). Någon som har tips? ALLA tips tas tacksamt emot!!!

SofiaåPetter: Tycker att ni verkligen är generösa som bjuder på så mycket. Jag skulle själv inte ha några problem med att betala för dryck på "partyt".

• Annahg

Ska definitivt kolla upp Stadsträdgården. Har dock egentligen tänkt mig något ställe där man kan fixa rätt så mycket själv. Och att inte behöva köpa alkohol till deras priser. Vill ha råd att bjuda gästerna på så mycket som möjligt och det blir ju lite dyrt på den typen av ställen. Men det är ju väldigt mysigt där, så ändå värt att undersökas!

SofiaoPetter: Det är väl aldrig för tidigt att börja kolla upp brudklänning... ;)
    Inte om man inte har tänkt att göra en drastisk viktförändring i alla fall... hehe. Är också väldigt modeintresserad och har kollat på brudkänningar i flera år. Innan jag träffade min m2b tom... Nu måste jag dock ha tålamod - Ska banta bort 6 graviditetskilon först! Är lite sugen på 2nd hand. Eller att få en uppsydd. Får se hur det blir... :)

• Annahg

Om jag får lägga mig i så röstar jag också på tre ringar :)
    Riktigt fint!!! Men två såg iofs också väldigt snyggt ut, så inget fel på det heller...

Idag har vi hittat lokal!!! Är så lättad att det äntligen löst sig. Vi kommer att viga oss i rådhuset och sen ha festen på Tybblelund - en jättemysig liten gård utanför universitetet. Man kan vara max 50 personer, så för oss är det alldeles lagom stort. Helt enkelt perfekt! :)

Svar på tråden Örebrobröllop