Summan av kardemumman - livets väsentligheter
jag har hittat hit!
Gosnosen
Grattis till ett guldägg! Håller tummarna stenhårt!!!!!!
Lappis
www.adlibris.com/se/product.aspx kanske kan vara något?
jag har hittat hit!
Gosnosen
Grattis till ett guldägg! Håller tummarna stenhårt!!!!!!
Lappis
www.adlibris.com/se/product.aspx kanske kan vara något?
lappis
Varsågod, den är hur bra som helst!
Mrs B
Inboxa mig så skickar jag länken.
AM
Guru, vilken kanontrådstart!!!!!!!!!
I morgon vet jag en som har bröllopsdag. Så om jag råkar glömma: Grattis Vickan!!!!
AM
ååh roligt med tårtdekoration! Ska vi starta ett dekorationsföretag med tårtguru-EA så kan jag ha en norrlandsfilial.
PB
höhöhöhö var ska du placera den där Depp då?
BS
Tror Julia varit poppis hur länge som helst, jag hade det som favoritnamn i när jag var knappt 20 och sens tack det upp till topp så då blev det inget roligt längre.
Inte för att jag har bekymret att döpa något...
PB
så där funderar vi här hemma också. Men pratar verkligen folk så?!?! På riktigt. Pawh riktitt! Och om de gör det, det är väl deras problem och inte ditt Det är ju du som trivs och bor som du gör.
AM
tihii, ja det har hon ju!
Gosnosen
Jag märkte skillnad, men jag blev ju så påverkad av Ovitrellen. När jag blev gravid så fick jag skitont i tuttarna, och det släppte inte när ovitrellen gick ur kroppen, men när jag inte blev gravid så gick det ömma över efter, vad är det, 10 dagar!?!? Och man analyserar ju allt man känner i magen hela tiden så vad som ska kännas så där och inte vet man ju till slut inte alls. Önskar att jag hade någon metod så att man inte hade tid att känna efter så förbenat... Hur som helst, lycka till och jag tror ÄD is the shit!