Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hej hej....
BS Iris och Ilse?
Tycker det är sött!
fortsätter läsa ikapp....
Hej hej....
BS Iris och Ilse?
Tycker det är sött!
fortsätter läsa ikapp....
jag måste laga mat nu... får kika in igen senare
möss är sååå äckligt!
Hejsan hejsan
Nu kom jag in igen
Tänk att Boris Beckers könshår diskuterats här, asgarv!
Julfirandet kommer vara i hemma hos mamma och pappa och även hos svärisarna, men vi har dem med 10 minuters mellanrum, så det är helt ok, förmiddagen/lunchen hos någon och eftermidddag/kväll hos den andre. Perfekt.
Jag tycker det är skönt att slippa allt med julmat och pyntande nu när man har små barn och bara komma till serverat bord
Spännande med bloggen Nenne, jag vill med ha adressen
När är det du ska köra in en av eskimåerna?
Snaily, när är det dags för IVF för dig, hur långt borta är det? Jag har inte hängt med riktig, förlåt...
Sweeetan, hjärtat! Ibland är det lite jobbigt, usch, du skulle haft extra semester, så mycket som du håller på!
Jag älskade min brudbuket, jag ska se om jag kan lägga in den i galleriet. Det var väldigt billigt för mig, tror jag betalade 1800 kronor för min buket, 2 tärnbuketter och sen 3 stycken sådana man har på fracken.
PB, tur jag inte är med i dina överlämningstrådar
Jag tycker det var en självklarhet att bli överlämnad! Jag tågade in med min pappa och hade brudnäbbarna framför som strödde rosen bland och tärnorna efter och min make väntade vid altaret med bestmen
Det var så jag hade sett det framför mig och så jag ville ha det och det var så jag fixk det Tack o lov!
Blev förvånad att man säger nej till det i vissa kyrkor, trodde man fick göra som man ville, eftersom man nu får vigas oavsett kön etc etc i kyrkan, så borde en sådan sak inte ha så stor betydelse. Nåväl, huvudsaken är att man respekterar alls önskan tycker jag, oavsett om det handlar om att man går in ihop, eller ej i en kyrka eller vill vara hemma med sina barn eller inte alt amma eller ej.... alla gör som de vill.
Lappisen, just det, ag adoption, hur kommer de sig att ni hade stått längst i kön av de paren som var på kursen? Var det mycket längre? Tänkte ju genast, vad orättvist...
Mugglan, jag missade förrästen att du skrev att du gillade NewPort stilen, jag läste in det som att du inte gillade den Men hur som passar inte det i ert hem, det har du rätt i. Jag tror inte det passar i alla hem, i moderna lägenheter gör sig er stil mycket bättre! I en sommarstuga o äldre våningar passar nog newport/Lexington bäst....
Har budgivningen dragit igång nu?
Hoppas visningen gick bra igår
VIOLA, sååå ballt!
Jag föreslog det för maken, men han sköt ner allt som inte var Louise just då. Victor och Viola hade varit så fint! *mutter*
I morgon ska vi börja våra psyjkosamtal i hop med en privat psykolog usch det känns lite konstigt, men det blir nog bara bra när det väl är i gång.
Ore, föder du barn eller? Tänk att det snart är dags! wieeee
Jag är redo vad gäller er alla 3 veckor innan era bf
Båda mina barn kom ju tidigare
I dag ska jag till tandläkaren och laga hål, fan att jag hade ett hål när jag var där igår. Måste va´rit all marmelad jag åt under graviditeten.
Telis, när går flytt lasset? Vad det början på december?
Kan vi inte luncha den 9 november ist, för jag åker till blekinge den 10e, så jag kan inte vara med
Just det, måste kolla biljett nu, de fförbannade biljetterna går ju upp i pris hela tiden.....
tjing
okej , då förstår jag Lappis...
Nenne, få mensen först? När ska du ha den då eller har du gått över tiden??????????????????????
BS, då röstar jag för ISA, det är så fint! kan ni inte ha andra och tredje namnen som släktnamn och ngt som ni själva vill till första namnet (Säger hon som fortfarande velar!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Lunch 9 - jätte gärna!
Ok, Nenne till helgen väntas röda faran...
bs, Greta tycker jag är urgulligt med och Astrid
iris och astrid, hmmmm
ja det blir ju bra oavsett, det är vad jag fått höra iaf
Just det, nu väntas många plus! TJOHO
NEJ
Jag kan inte varken måndagen eller tisdagen, jag är ju inte hemma förrän på onsdagen
Ni får luncha själva!
Canada är ett ställe jag med vill åka till.
Vi har goda vänner där dessutom!
AM, vart ska ni i Thailand?
Vi var på Evason, helt fantastiskt! Vi hade egen villa med egen privat pool på resorten, så grymt.
Nu var tanden lagad och en promenad på det, lite sen lunch för jag var rädd att jag skulle tugga sönder käken annars.... jag gillar inte tandläkaren, men de blr bara bättre varje år, deras instrument o sprutor o grejor har verkligen gjort ett hopp i rätt riktning!
Stackars dig som har "tappat" bort katten koko. Hoppas den är hemma snart igen, och att det är den katten som är duktig på att jaga, så den slipper vara hungrig........
Min brudbukett innehöll bara rosa, vita och röda rosor och sen Hjärtan på tråd runt om... jag var mktt nöjd!
OJ PB!!!!!!!!!!!!
Det skriver mycket bra...
Styrkekram och grattiskram, jag tycker det låter mycket positivt trots allt!
Grattis Telis!!!!!!!!!!!!!!!!
I veckan såldes en liten mini 2a i vårt hus på 38kvm, utan kök, bara kokvrå, för 2,8 miljoner! Det betyder att vi också lär göra en vinst på ca 1,5 miljoner om vi säljer.
BS, Flora är väl sööööött!
Iris o Flora, betyder ju blomma
Nu måste jag amma...
Trevlig Halloween, Allahelgona Helg!
hej mina darlings
jag är i Blekinge, så jag har inte haft tid att titta in. passar på nu en snabbis för mamma o pappa tog med Victor på en tur i bilen, de skulle handla lite
skönt att få några minuter helt själv framför datorn.
Har bara läst sista sidan o sen krånglar pappas dator, men passar på att gratta AM till vunnen auktion o säga till Lappis, KÖÖÖÖR på Homopati... jag fattar inte ens varför du gör en sak av att du sagt nej innan... man kan väl ändra sig???
man fattar ju olika beslut beroende på olika situationer....
You Go Girl, jag tror du kommer att ångra dig annars!
nu kom victor hem, det gick fort att handla på landet....
kramar till er alla