Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Mina memoarer kommer Nenne, men jag tror jag ska skriva den i allt annat än Jag form. Det blir nog ingen självbiografi.... då för min mamma i förtid
Mugglan!!
Duu får gärna komma hit och se om du lyckas få Victor att sova!
Jag har provat allt, och jag är en envis människa som bara ser saker positivt när det gäller iaf mina barn, men det går verkligen inte att få honom att sova en hel natt.
Det är inga som helst problem att somna, han bara går och lägger sig utan saga och allt, och somnar bums, de få gångerna han ine somnat ligger han kvar i sin sägn och vilar, sen somnar han ju.
Jag tror Victor är lättväkt helt enkelt på natten. Han vaknar av att han vänder sig eller liknande... hittar ingen annan förklaring.
Han sover ju kanon i vagnen med polisbilars sirener på och trafik mm, så jag fattar inte riktigt hur det går ihop.
Nåväl, barn är olika och jag tror dessvärre inte att alla barn kan sova på natten med envist kämpande, Victor är bevis på det.
Liten, när jag var gravid med barnen så var jag ständdigt förlyld, man får ju allt som gravid eftersom imunförsvaret är så skruttit.