• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Mina memoarer kommer Nenne, men jag tror jag ska skriva den i allt annat än Jag form. Det blir nog ingen självbiografi.... då för min mamma i förtid

Mugglan!!
    Duu får gärna komma hit och se om du lyckas få Victor att sova!
    Jag har provat allt, och jag är en envis människa som bara ser saker positivt när det gäller iaf mina barn, men det går verkligen inte att få honom att sova en hel natt.
    Det är inga som helst problem att somna, han bara går och lägger sig utan saga och allt, och somnar bums, de få gångerna han ine somnat ligger han kvar i sin sägn och vilar, sen somnar han ju.
    Jag tror Victor är lättväkt helt enkelt på natten. Han vaknar av att han vänder sig eller liknande... hittar ingen annan förklaring.
    Han sover ju kanon i vagnen med polisbilars sirener på och trafik mm, så jag fattar inte riktigt hur det går ihop.
    Nåväl, barn är olika och jag tror dessvärre inte att alla barn kan sova på natten med envist kämpande, Victor är bevis på det.

Liten, när jag var gravid med barnen så var jag ständdigt förlyld, man får ju allt som gravid eftersom imunförsvaret är så skruttit.

• FruCicci

Lappis, nä det var inget speciellt alls faktiskt. Men efter besväret att ta sig upp och in så kände jag väl för att göra något... Det var skit kul när jag sedan träffade/såg honom igen, typ ha ha ha jag har skitit på din toalett, du skulle bara veta vilka spår det blev... typ...

En av de längsta snablarna jag varit med om tillhör förresten en viss känd golfare, som fortfarande spelar på touren. MY GOD.
    Det gjorde nästan ont. Tur att vi var i poolen hemma i Dubai och att den stängde just när det var som hetast, det kom en liten indier som jobbadesom pool-nisse och sa. Madame, I am sorry to interupt, but you need to finish now because the pool-area is closing phhhaaa inte alls pinsamt!

• FruCicci

PB, ååå vad härligt ert hus låter. PUNCH veranda!!!!!!!!
    I like!
    Har du ingen länk kvar till huset, eller bild. Jag vill se !
    Det är dyrt i sthlm, det är därför jag också har funderingen på att röra mig söderut, bara för att man får såååå mycket hus för pengarna. Problemet är väl att lönerna är så futtiga och jobben även få.
    Skönt ändå att ni har kommit ganska så bra på plats och att din son börjat få vänner och så där.
    Svårmor i helgen Kul! hihi

• FruCicci

Just det!
    Grattis på namnsdagen!

Idag ska jag träffa Bumsis och Freijs!
    Wiiieee hoppas lilla Bumsis inte har vuxit så mycket sedan sist, så jag får gosa med en riktigt liten sak

Nu the shower

• FruCicci

Telis och AM, snälla får man följa med på lunch,saknár er ????
    Men är det bara en date på "tamanhand" så no offfense

Freisjs - LOVELY TODAY

• FruCicci

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad nice AM

• FruCicci

33 ÄGG my gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood!
    Det var det jävligate!
    YOU go GIRL!
    Blivande Fru L

• FruCicci

Vi har en trevlig grann restaurang på 'skeppis' annars var som..........

• FruCicci

Hej,

jag är såååå bakis idag så klockorna stannar!
    Var till och med uppe och kräktes i natt!
    Hade en i mammagruppen över igår, så barnen skulle få leka efter dagis, men jag var ej sugen på kaffe så jag bjöd på vin... sen fortsatte jag med att dela en flaska med maken till middagen, phuuuuuuuuuuuuuu det var väldigt gott och jag lade mig i tid, men men ibland slår det fel...
    Länge sedan jag var bakis. Har ätit flåtigt stekt ägg och 2 alvedon till frukost nr 2.

Ja, det är ju fantastiskt att man lyckas efter allt detta hon har gjorde i FL tråden.
    Det är fantastiskt att lyckas öht.

Gräva i kobak, var inte de gosigaste att läsa om när man mår som jag. Men appropå vad det kan bli av kossorna sen - hamburgare - så ska jag nog masa mig till McDonalds idag och frossa i fett

Måste som PB städa idag! Vi ska ha lunchbjudning i morgon, sen ska vi vara barnvakter från 15 och kl 17.30 fördrink här, för vi ska på smokingmiddag i morgon. Ska ha en galen klänning i morgon, svart med långa silverhår. Kommer se ut som en finare marsvinsras tror jag
    Just nu orkar jag inte ens tänka på festen.
    Ball lokal iaf, i tornet på medborgarplatsen, längst upp på '
    the roof top' med utsikt över hela sthlm!

En av mina bästa kompisar har just fått redan på, efter 1,5 års försökande, att hennes makes simmare var långsamma.
    Så eftersom hennes ÄL är i juletid, då är det stängt, år hon nu vänta till januari med IVF, men det gick riktigt fort, de ska göra i Malmö. Landstinget betalar tuttifanutti.

Nu ska jag bläddra lite i tidningen... innan jag börjar städa (vill inte).... kommer nog sitta här om 1h med

städa städa städa cicci

• FruCicci

Jag har blodgrupp AB, det är ju bra! Jag kan få blod från alla men inte ge till någon.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter