Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hej!.... Jag vet det var grymt längesen jag var här inne, tror att det var iaf minst 6 månader sen om jag ska vara ärlig... böt jobb både en o 2 gånger och kunde inte BT:a dagtid, hade fullt upp m familj barn o vänner på kvällarna och tappade lösenordet och gick med i FB (kmot min vilja då men inte nu)... ingen ursäkt utan en förklaring...
Jag är hemma och är sjuk idag och tog tag i saken och mailade BT och fick tillbaka mitt konto (tack BT) och hittade er på en gång kanske kanske kan jag finna lite kvällstid nu och börja skriva här igen...
hoppas allt är bra med er alla, har hört en del av de jag träffat i IRL och via FB såklart och jag har förstått att jag missat det mest väsentliga i tråden. kräver ingen uppdatering då mitt deltagande här är verkligen klanderbart men ville bara kika in och säga hej och hoppas att ni alla mår bra!
hänger här en stund om ngn vill säga hej, förstår om det inte känns angeläget för er då jag aldrig är här numera, helt ok! annars får ni ha det så bra allihopa!
kram på er!